No, nisu samo ugostitelji ignorirali činjenicu da je iznimno velik broj ljudi unutar zidina, već i mnogi trgovci nisu pronašli svoj interes u otvaranju svojih objekata.
Resorni pročelnik Milan Perić suglasan je s tezom kako bi više lokala trebalo raditi, a nije mogao sakriti razočaranost činjenicom da neki vlasnici ugostiteljskih objekata ignoriraju ugovorne obaveze.
„U ugovorima stoji da će se raditi cijlu godinu, a zašto neki ne rade, treba pitati službe koje su nadležne za provjeru provedbe ugovora“, smatra Milan Perić.
„Treba napraviti diferencijaciju objekata, nagraditi one koji rade cijelu godinu, a na neki način sankcionirati one koji zatvore čim prođe sezona“, jasan je bio Perić, koji je suglasan s dijelom Dubrovčana koji su ovakav model poslovanja opisali kao izrazito loš.
I dok su našim turističkim 'stručnjacima' puna usta poboljšanja zimskog turizma, odnosno proširenja turističke sezone na svih 12 mjeseci u godini, sve i da netko dođe u Dubrovnik, što mu ponuditi, gdje otići? Kad u staroj gradskoj jezgri nemate gdje popiti kavu, onda uzalud bilo što pokušavati...
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.