Pad prodaje od 30 posto

'Radleri' uništavaju Coca-Colu: U kafićima Cola i za osam kuna

Zbog velikog udara koji su u nekoliko mjeseci na tržištu gaziranih sokova napravile voćne pive, tzv. radleri, Coca Cola je krenula u marketinšku kampanju u kojoj ugostiteljima nudi niže prodajne cijene. Cilj joj je da svoje brendove ponudi u kafićima i restoranima po cijeni od samo osam kuna.

'Radleri' uništavaju Coca-Colu: U kafićima Cola i za osam kuna
Coca Colini brendovi su se do sada u kafićima prodavali uglavnom po cijeni od deset, 12 ili više kuna, no njihova je prodaja, kako doznaje Jutarnji list, pala za oko 30 posto.

Nenad Šepak, predsjednik Udruženja ugostitelja grada Zagreba, također je potvrdio da Coca Cola ima akciju koja, kako kaže, ide na ruku i potrošačima i ugostiteljima. U samoj kompaniji veliki pad prodaje demantiraju i tvrde kako su zadovoljni prodajom, no neizravno su nam ipak potvrdili da imaju promidžbenu akciju s ciljem povratka potrošača u kafiće. Kako tvrde, ta akcija nema veze s pojavom radlera.

"U kategoriji gaziranih pića Coca Cola trenutačno drži čak 85 posto udjela. To pokazuje da smo zadržali naše vjerne potrošače i da imamo razloga biti zadovoljni," tvrdi Dario Šalićrukovoditelj prodaje za Hrvatsku u Coca Coli HBC Hrvatska.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 30.07.2011 10:40
  • Posljednja izmjena: 30.07.2011 10:41

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.