INTERVJU

Razgovarali smo s Danijelom Stanković - novom direktoricom ACI marine 'Veljko Barbieri' u Slanom

Ubrzano se radi na otvaranju nove marine u ACI sustavu koja će obogatiti Dubrovačko-neretvansku županiju, ne samo u pogledu novih radnih mjesta, već i u nautičkom pozicioniranju.

Razgovarali smo s Danijelom Stanković - novom direktoricom ACI marine 'Veljko Barbieri' u Slanom

Ususret nadolazećoj sezoni, razgovarali smo s direktoricom ACI marine ‘Veljko Barbieri’ u Slanom, Danijelom Stanković koja nam je otkrila kako teku radovi, kakav sadržaj nova marina nudi te što mogu očekivati svi oni koji su se prijavili za otvorena radna mjesta. Osvrnuli smo se i na njen dosadašnji rad u ACI marini Dubrovnik u Komolcu gdje je posljednjih pet godina bila na funkciji zamjenice direktora.

Početkom sezone  vrata otvara nova marina u ACI sustavu, ‘Veljko Barbieri’ u Slanom. Riječ je o 22.  marini u ACI sustavu te prvoj nakon punih 25 godina.

Tako je. Otvaranjem nove ACI marine u Slanom, na dobitku nije samo ACI kao sustav, već i cijela općina Dubrovačko primorje i nautički turizam u Dubrovačko-neretvanskoj županiji koji dobiva novu perjanicu. Obzirom kako u cijeloj županiji nismo imali marinu, osim ACI marine Dubrovnik i ACI marine Korčula, ovo je i izvrsna strateška pozicija iz razloga što se nova marina nalazi na pola puta između navedene dvije. Ljudi već pokazuju veliki interes za smještajem plovila upravo u ovoj novoj marini zbog toga što im se nudi jednostavniji izlaz na Elafite, nego što ga trenutno imaju iz dubrovačke marine.

ACI marina Pomer prva je uređena prema  novom vizualnom identitetu, a ACI marina Slano je druga.

Ovo je zapravo prva potpuno novoizgrađena marina po novom vizualnom identitetu dok je ACI marina Pomer marina koja je išla u kompletnu rekonstrukciju kopnenog dijela. Inače, bitno je istaknuti kako smo projekt vizualnog identiteta pokrenuli kako bi vratili onaj osjećaj pripadnosti ACI klubu te on uključuje ne samo uređenje recepcije i hortikulturalno uređenje, nego i detaljniji pristup poslovanja. Bitno je da gost kad dođe u jednu od naših marina odmah prepozna da se nalazi u našem sustavu.

Koje sadržaje će imati nova marina i kako napreduje proces gradnje?                                 

Grubi radovi će biti gotovi do kraja ove godine. Morski dio je skoro gotov, dakle do kraja godine ćemo imati usidrene i pozicionirane sve pontone, a do početka nautičke sezone bi trebali imati implementirane sve detalje. Nova ACI marina ‘Veljko Barbieri’ imat će 190 vezova za plovila do 20 metara dužine i sve ono što jedna moderna marina mora imati - od restorana do charter agencija te ostalih sadržaja.

Natječaj za zapošljavanje bio je otvoren do 18. studenog 2015. godine. Raspisan je za devet radnih mjesta. Što kandidati koji su ušli u uži krug mogu očekivati?

U ponedjeljak, utorak i srijedu imamo razgovore s kandidatima koji su ušli u prvi krug. Riječ je o radnim mjestima za vođu posade, šefa recepcije, recepcionera, mornare, kućnog majstora i spremačicu. Zainteresiranih ima od svugdje, uključujući i ljude iz Splita i Zagreba.  Osobno bih voljela da poslove dobiju osobe s područja općine Dubrovačko primorje, ne samo kako bi poboljšali krvnu sliku tog dijela, nego i zbog toga što bi bilo pametnije zapošljavati s lokalnog područja zbog blizine radnih mjesta. Inače, prijavilo se stotinjak osoba za devet radnih mjesta i smatram kako je to dobra brojka.Što se tiče onih koji su ušli u prvi krug, prvi uvjet koji smo gledali je da zadovoljavaju sve uvjete dane sistematizacijom rada, od stručne spreme do njihovog radnog iskustva, a onda ćemo dalje na procesu selektiranja vidjeti koji od kandidata će najbolje odgovarati za pojedino radno mjesto.

Za vrijeme izbora, spominjalo se i političko uhljebljivanje u novoj ACI marini. Koliko u tome ima istine?

Apsolutno nikakve istine u tome nema. Dobrodošli su nestranački ljudi, dobrodošli su ljudi iz svih stranaka. Ono što je nama jedino bitno prilikom odabira jest njihova stručna sprema i iskustvo, a posebno želja za radom i entuzijazam da timski sudjeluju u stvaranju i pozicioniranju nove marine. Marinu ne čine objekti i more već ljudi koji će joj dati dušu i šarm.

Bili ste zamjenica direktora ACI marine Komolac, Mata Frankovića. Nakon pet godina rada, je li vam bilo teško napustiti dosadašnje radno mjesto?

Naravno da mi je teško napustiti marinu koja će uvijek biti moja prva marina, ali nadopunjavat ćemo se. Mislim kako ćemo vrlo dobro surađivati s direktorom ACI marine Dubrovnik, Matom Frankovićem. Imamo izvrsne poslovne odnose pa ne sumnjam u nastavak dobre suradnje. Inače, s ovim smo nekako upotpunili sliku Dubrovačko-neretvanske županije. Krenite prema splitskom i šibenskom području. Tu je zaista velika konkurencija, marine su puno gušće raspoređenije nego što su u našoj županiji.

Nakon svih silnih zavrzlama, Franjo Pašalić u Dubrovniku gradi Marinu Gruž.  Smatrate li je opasnom konkurencijom?

To je jedan potpuno drukčiji koncept. Po interesu kojeg već sad pokazuju gosti za novu marinu, mislim kako će ACI marina ‘Veljko Barbieri’ biti interesantnija godišnjacima, nego što će to biti Marina Gruž.  Oni bi mogli imati veći interes za dnevnim, tranzitnim vezovima nego za dugoročnijim paketima. U svakom slučaju, veseli me zdrava konkurencija.

Bi li trebalo biti više žena na funkcijama u nautičkom turizmu?

Da, definitivno. Ovo je poprilično muški posao i jako malo je nas žena. Od 22 marine u sustavu, ja sam tek druga direktorica. Prva u ACI sustavu je gospođa Alida Crvelin, direktorica ACI marine Jezera.  Zafrkavale smo se kako se broj žena među direktorima ACI marina povećao za sto posto.

Dugo ste u ovom poslu.Uspijete li uskladiti privatne i poslovne obveze te kako provodite svoje slobodno vrijeme?

Obzirom kako imam dvoje male djece, jako malo slobodnog vremena imam, odnosno moje slobodno vrijeme je njihovo vrijeme. No, uvijek nađem neki filter. Jako puno volim čitati, volim glazbu tako da svaki svoj slobodni trenutak posvetim ili knjizi ili nekom kvalitetnom koncertu.

  • Autor: Marija Njavro
  • Foto: Marija Njavro
  • Objavljen: 14.12.2015 12:35
  • Posljednja izmjena: 14.12.2015 12:36

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.