Turistička promocija

Rekordan turistički interes za Dubrovnik i Hrvatsku na predblagdanskom okupljanju u Londonu

U prestižnom Queen's Clubu u Londonu održana je tradicionalna promocija Hrvatske i Dubrovnika, privukavši preko 70 predstavnika vodećih britanskih medija i turoperatora. Dubrovnik je ponovno potvrđen kao simbol hrvatskog turizma, a događaj je naglasio važnost održivog razvoja i jačanja odnosa s britanskim tržištem.

Rekordan turistički interes za Dubrovnik i Hrvatsku na predblagdanskom okupljanju u Londonu

U organizaciji predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Turističke zajednice grada Dubrovnika i Zračne luke Ruđer Bošković održana je tradicionalna turistička promocija Hrvatske i grada Dubrovnika u prestižnom ozračju Queen's Club u Londonu. Promidžbenom događanju održanom u četvrtak, 12. prosinca2024., s početkom u 18.00 sati nazočilo je preko 70 istaknutih urednika, novinara i vodećih turoperatora koji su entuzijastično potvrdili postojanu prepoznatljivost i atraktivnost turističkih aduta grada Dubrovnika na britanskom otoku, emitivnog tržišta od izuzetne važnosti za hrvatski turizam.

Slijedom prigodnih uvodnih govora opunomoćenog ministra i privremenog otpravnika poslova Veleposlanstva Republike Hrvatske u Ujedinjenom Kraljevstvu, Davor Ljubanovića, Direktora Turističke zajednice grada Dubrovnika, Miroslava Draškovića, Zamjenice gradonačelnika Grada Dubrovnika, Jelke Tepšić i Direktorice predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Londonu, Bisere Fabrio, istaknuta je kompetitivna turistička ponuda Dubrovnika i Hrvatske u skladu s trendovima i potražnjom britanskog tržišta.

Miro Drašković, Direktor Turističke zajednice grada Dubrovnika, istaknuo je vrijednost događanja u interaktivnom promicanju Dubrovnika kao hrvatskog turističkog favorita na perspektivnom britanskom tržištu, što uvelike pridonosi i razvoju percepcije održivosti i cijelogodišnje perspektivnosti hrvatskog turizma:

"Dubrovnik će uvijek biti otvoreni grad koji otvorenih ruku docekuje turiste iz Velike Britanije, a kako bi sviuživali u njemu na jednaki način, poduzeli smo značajne korake u brobi protiv prekomjernog turizma i to međuprvima u cijeloj Europi. Svjesni smo izazova pred nama te strateški planiramo razvoj održivih modela turizmakoji će očuvati prirodne i kulturne resurse, a istovremeno osigurati pozitivno iskustvo za sve, kako naše goste izinozemstva tako i našeg lokalnog stanovništa."

Bisera Fabrio je dodatno naglasila važnost kontinuiranog rasta pojavnosti Hrvatske u britanskoj medijskoj i turističkoj javnosti, a potvrda vodećeg turističkog plasmana destinacije odražava se i odličnim odazivom urednika i novinara renomiranih medija: Times, Telegraph, BBC, Wanderlust, Guardian i mnogih drugih koji obaraju rekorde čitanosti i preko Atlantika:

"Tržište Velike Britanije nalazi se na visokom 6. mjestu inozemnih turista s kojim smo ostvarili najbolji turistički rezultat ove godine. Posebno mjesto u srcima naših britanskih gostiju i prijatelja ima Dubrovnik koji je Britancima simbol hrvatskog turizma, njenih ljepota i povijesno-kulturne baštine."

Nakon uvodnog dijela svečanosti, upriličeno je nagradno izvlačenje u kojoj je avionske karte hrvatskog nacionalnog avioprijevoznika, Croatia Airlines i četiri noćenja u Hotelu Rixos Premium Dubrovnik osvojio Chris Leadbeater, novinar Telegrapha.

Pored predstavljanja hrvatske turističke ponude u povijesnom i raskošnom ambijentu Queen's kluba, događanje je dodatno uvjerilo uzvanike u kvalitetu i autentičnost eno-gastro ponude uz hrvatske specijalitete i vina južne Dalmacije te zvukove hrvatskih skladbi čime su dodatno okrunjena očekivanja turističkih hrvatskih uspjeha u novoj godini.

Naslov fotografije 3 Gospari.hr
Naslov fotografije 4 Gospari.hr
Naslov fotografije 5 Gospari.hr

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.