No, vratimo se, dakle, anketama, kako smo već pisali HDZ nastavlja 'gaziti' SDP, što je posve očekivano s obzirom na gospodarsku i svaku drugu situaciju u državi, dok za ORaH još uvijek 'navija' dobar dio hrvatskih građana, što, naravno, ne odgovara istini, naime, ova stranka ima tek fiktivni rejting, upravo onakav kakve ugovore imaju neki novinari s nekih portala. Pravu snagu ORaH-a vidjeli smo na predsjedničkim izborima, i ona se u realnom životu u ovom trenutku, poslije pojave Sinčićevog Živog zida kreće u rasponu od pet do sedam posto.
Ovako je RTL prognozirao prije par mjeseci...ORaH Mirele Holy je instant stranka koja ne samo da ima 'protestne birače', nego se zapravo radi o biračima koji su virtualnog karaktera, za ORaH se glasuje preko telefona, u anketama, na izbore se ne izlazi ili se glasuje za Živi zid koji je poče jačati i čija je objektivna snaga na deset posto, također ne više od toga, budući da su predsjednički izbori jedno, parlamentarni nešto posve druge.
No, pustimo ORaH, zanimljivo da nitko agenciji koja za RTL televiziju provodi istraživanje nije rekao da su predsjednički izbori završili, odnosno, da je te izbore Ivo Josipović izgubio, on je za RTL-ove anketare i dalje najpopularniji hrvatski političar iako je najzaslužniji za činjenicu da je Hrvatska izborila 'neriješen' rezultat na Međunarodnom sudu pravde u Haagu protiv Srbije, Josipović je zabio gol za Srbiju doslovce u posljednjim sekundama pravne utakmice i to na centaršut Vesne Pusuć, drugim riječima, RTL ima razloga biti zadovoljan načinom na koji se ponio predsjednik u odlasku posljednjih pet godina, pa čak i u posljednjih mjesec dana nakon što je izgubio predsjedničke izbore kada je pristao na deložaciju svoje nasljednice iz Ureda u kojem je on bio punih pet godina. Kolinda Grabar Kitarović deložirana je i prije nego što se uselila, zaista rekordno, čak i za hrvatske prilike.
Međutim, i kad je Ivo Josipović u pitanju ponešto se promijenilo, više ga ne voli devedeset pet posto Hrvata, pao je na mizernih dvadeset posto, čak i ispod SDP-a, uskoro će ga prešišati Ivan Vilibor Sinčić.
Na drugom mjestu je nova hrvatska predsjednica Kolinda Grabar Kitarović koja zaostaje za četiri postotna poena iza predsjednika u odlasku.
Drugim riječima, nova hrvatska predsjednica, barem ako je vjerovati RTL-u, trebati će se itekako potruditi ne bi li pobijedila Ivu Josipovića na izborima na kojima ga je već jednom pobijedila. U Hrvatskoj, naime, nisu izbori i rezultati tih izbora mjerilo, nego ankete.
... i ovako.
Da čovjek, naposljetku, stvarno zažali što se RTL ne bavi samo Big Brotherom, skidanje im očito ide puno bolje nego oblačenje.
Razgolitili su se do kraja. Na koncu, kad se postavlja pitanje jesu li potrebne agencije za istraživanje javnog mijenja nakon blamaže na predsjedničkim izborima, tvrdimo da jesu, one ipak unose određenu dinamiku u politički život Hrvatske, ali te asgencije moraju napokon profesionalno shvatiti svoj posao i tako raditi, a ne se ponašati kao fan clubovi pojedinih političkih stranaka i političara.