'Ovo je jedan od onih posjeta lokalnim sredinama gdje razgovaramo s upravama, u ovom slučaju o projektima koji su bitni za Dubrovnik. Vlada želi dati podršku gospodarskom razvoju u narednom razdoblju. Vjerujemo da Dubrovnik može postati jedno od ključnih mjesta velikih investicija,' rekao je ministar Maras. Za to je potrebno riješiti pitanje prometne infrastrukture, a prostora za razvoj ima u energetskom sektoru, infrastrukturi u pomorstvu i turizmu.
Podrška poduzetničkom inkubatoru'Vlada je svjesna značaja Dubrovnika, ima interes riješiti prometne probleme za koje postoji optimalno rješenje,' rekao je Maras koji se također osvrnuo i na dubrovačke projekte o kojima ga je izvijestio gradonačelnik Vlahušić, posebno projekt novog poduzetničkog inkubatora, kojem je dao podršku, kao i najavio da se neiskorišteni objekt, zgrada HEP-a u Gružu iskoristi za taj projekt.
'Time je moguće pokrenuti 30, 40 tvrtki. Šteta je da to stoji neiskorišteno. Razgovarat ćemo s HEP-om. Bitno je napomenuti da sve aktivnosti koje grad radi imaju podršku u zamjenici gradonačelnika i saborskoj zastupnici Tatjani Šimac Bonačić. Ona radi na tome da se Dubrovnik u Zagrebu što bolje prezentira i dobije podršku,' rekao je Maras te dodao kako je gospodarska situacija u Dubrovniku nešto bolja nego negdje drugo, ali da prostor za napredak postoji.
Potrebno razvijati proizvodnju'Županija mora razvijati proizvodnju, jer turizam može pomoći mnogim malim i srednjim poduzetnicima i obrtnicima. Cilj nam je da se riješi prometna povezanost Dubrovnika, pitanje koridora kroz Neum, to moramo na najefikasniji način skinuti s dnevnog reda. Odlučili smo se za najbrže, najekonomičnije i najefikasnije rješenje,' rekao je Maras.
Na novinarsko pitanje o raskidanju ugovora za izgradnju Pelješkog mosta, što se očekuje danas, Maras je ponovio koji su interesi Vlade o povezivanju Dubrovnika, te naglasio kako 'most nije jedino rješenje.''Za koridor kroz Neum dobit ćemo potporu Europske unije i time ćemo konačno riješiti problem povezanosti Dubrovnika.'
Na ministrov odgovor nadovezao se gradonačelnik Vlahušić. 'Kroz osam godina, u izgradnju mosta je uloženo 138 milijuna kuna, a ukupna je cijena mosta više od tri milijarde. Ovim tempom HDZ bi gradio most 200 godina. Gospodo, kada je bilo najviše novaca i kad nigdje u svijetu nije bilo krize, niste htjeli napraviti most. Trošili ste 16 milijuna kuna godišnje na njega. Sada očekivati da Hrvatske ceste ulože sav novac preko noći i naprave most u godinu dana, je nemoguće,' rekao je gradonačelnik.
Na sastanku je još jednom ponovljeno kako ova Vlada nije protiv mosta, a Olga Muratti je na sastanku napomenula kako je SDP-ov župan Ivan Šprlje prvi bio za ideju izgradnje Pelješkog mosta.
Do sada uložena sredstva u most će se iskoristiti za izgradnju pristaništa za trajekte. 'Ne želimo komentirati one koji su o tome pričali godinama, a nisu napravili ništa,' zaključio je Maras.