Prava potrošača

Saznajte koje su novosti za korisnike mobilnih usluga

Od 1. svibnja stupaju na snagu nova potrošačka prava u elektroničkim komunikacijama. Jedna od novosti je trajanje bonova za mobilne usluge koje neće smjeti biti kraće od tri mjeseca.

Saznajte koje su novosti za korisnike mobilnih usluga
Korisnici mobilnih usluga koji unaprijed plaćaju svoje usluge, odnosno koriste se uslugama na bonove moći će jedan bon koristiti dulje nego dosad. Trajanje bona više neće smjeti biti kraće od tri mjeseca, prenosi poslovni.hr.

Korisnike će razveseliti i informacija da će neovisno o tome imaju li ugovornu obvezu ili ne, moći tražiti besplatno otključavanje mobitela i koristiti ga usporedno i u drugoj mreži.

Novost je i što operator mora omogućiti korištenje probnog razdoblja od pet dana u mrežama pokretnih komunikacija za javnu govornu uslugu (pozivi, SMS, MMS) ili pristup internetu, za vrijeme kojeg potrošač može ispitati udovoljava li usluga očekivanjima i odlučiti hoće li zadržati uslugu ili odustati od nje. Korisnik pri tome plaća samo stvarnu potrošnju bez naplate bilo kakvih penala zbog eventualnog odustajanja.

Stupanjem na snagu novih odredbi Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) će pojačano provoditi izvide i nadzore na tržištu provjeravajući pridržavaju li se svi operatori novih propisa.
  • Autor: poslovni.hr
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 27.04.2015 12:23
  • Posljednja izmjena: 27.04.2015 12:15

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.