PLATI PA SE RUGAJ

SELEKTIVNI PRISTUP GRADSKE UPRAVE OKO ZAUSTAVLJANJA NA PILAMA: Svi su krivi samo ATLAS ne!

I dalje se nastavljaju prijepori na relaciji dubrovačke putničke agencije, s jedne strane, i gradonačelnik Grada Dubrovnika, Andro Vlahušić, s druge. Prijepor je nastao naravno - radi novca.

SELEKTIVNI PRISTUP  GRADSKE UPRAVE OKO ZAUSTAVLJANJA NA PILAMA: Svi su krivi samo ATLAS ne!
Naime, dok gradska administracija optužuje agencije kako Gradu ne plaćaju skoro ništa, ili barem ne koliko bi trebali ili morali, agencije podižu tužbe oko načina i logike naplate zaustavljanja putničkih autobusa na platou Pila. Odvjetnik dijela dubrovačkih putničkih agencija, Ante Kačić, nedavno je obavijestio javnost o pojedinostima ove sada već trakavice i jasno je kako će zadnju riječ u ovome sporu dati pravosuđe, ili arbitraža HGK-a. No, ono što je posebno zainteresiralo dubrovačku javnost jest činjenica kako se baš nikada i nigdje ne spominje nekadašnji turistički div ATLAS, odnosno kako se prozivke, presing i slično, od strane gradske administracije odnose isključivo na domaće, dakle dubrovačke putničke agencije.

Što je sa zagrebačkim Atlasom
?

 

I dok gradska administracija žestoko proziva ELIT Travel, DUBROVNIK Travel, APLICON i druge, javno prozvati zagrebački (koje li ironije) ATLAS, ne pada joj na pamet.

Iako je ATLAS, navode naši izvori iz agencijske branše, među značajnijim gradskim dužnicima, gradska uprava je prema njima zauzela, malo je reći, dosta blaži stav.

Naime, tijekom 2012. godine grad Dubrovnik je ATLAS-u fakturirao ukupno 339.250,00 KN, od čega se na vinjete odnosi 330.000,00 KN, (30 vinjeta x 11.000,00 KN), a 9.250,00 KN, je fakturirano za autobuse koji nisu bili pokriveni vinjetama. Evidentiranih zaustavljanja autobusa u organizaciji ove agencije tijekom 2012. bilo je 1917.

Grad je tek sredinom ove godine uspio naplatiti lanjski dug ATLAS-a, točnije 2. travnja 2013. godine naplaćeno je zadnje potraživanje, dok ove godine, iako je dug dosta veći, u gradski proračun od strane ATLAS-a dospjelo tek nešto manje od jedne petine ukupnog potraživanja, navodi dalje naš izvor.

Prema podacima do kojih smo došli, grad Dubrovnik je agenciji ATLAS, koja se u međuvremenu dosta konsolidirala, tijekom ove godine fakturirao ukupno 1.153.350,00 KN, i to zaključno sa 31. srpnja, a faktura za kolovoz iznosi dodatnih 501.100,00 KN.

Prema podacima Sanitata, do 31.8.2013. evidentiranih zaustavljanja Atlasovih turističkih autobusa na platou Pila bilo je ukupno 2410. Što se tiče naplate, ATLAS je do sada podmirio svega 200 tisuća kuna za 2013 godinu, što ne pokriva niti petinu stvarnih, dakle dospjelih, potraživanja.

Komunizam kao konstanta

Logično je da se postavlja pitanje zbog čega se, pored ovolikog duga, protežira ova nekada ugledna dubrovačka putnička agencija, koja je sada u vlasništvu onih koji su je uspjeli dovesti skoro do neprepoznatljivosti. Donedavni vlasnik ATLAS-a je bila tvrtka ADRIATICA-net, kojoj je direktor bio veliki prijatelj predsjednika Josipovića, Marko Vojković, inače jedan od pripadnika komunističke zlatne mladeži. Vojković s predsjednikom Josipovićem godinama pali i žari legendarnim ZAMP-om, tvrtkom koja je prošle godine službeno prijavila prometa većeg čak od jedne milijarde kuna. Zadnji, odnosno sadašnji većinski vlasnik ATLAS-a, je tvrtka AGROKOR, odnosno tajkunska obitelj Todorić, točnije Ivica Todorić, sin nekadašnjeg komunističkog mogula i člana najviših partijskih tijela SR Hrvatske, Ante Todorića.

Tvrtka AGROKOR školski je primjer nastanka novih hrvatskih ratnih i poslije ratnih sumnivih bogataša, odreda nekadašnjih partijskih moćnika, koji su, to je sada sasvim evidentno, uspjeli golemi dio nekadašnje društvene imovine transferirati u svoje vlastite džepove. Nije slučajnost da su vlasnici, manje više, svih važnijih hrvatskih privatiziranih tvrtki, naročito uspješnijih, nekadašnji partijski moćnici i direktori, ili pak članovi njihovih najužih obitelji. Pretvorba, ili bolje kazati krađa, društvene imovine odigrana je vrlo mudro i vrlo pomno isplanirano na svim razinama, posebno medijskoj. Naime, golemi dio hrvatske javnosti, izmanipuliran pravovjernim partijskim medijima, posebno EPH koncernom, prstom je upirala na sasvim druge osobe ili stranke, dok se u međuvremenu milenijska krađa odigravala isključivo po principu članstva u nekladašnjoj partiji, UDBA-i, KOS-u i slično.

Tko je Željko Raguž?

Naši izvori bliski gradskoj upravi tvrde kako iza protežiranja ATLAS-a stoji sadašnji dubrovački dogradonačelnik, Željko Raguž, osoba za koju su rijetki čuli prije njegove dogradonačelničke kandidature. Naime, ovaj HSS-ovac, koji je čudnim spletom HSS-ovih koalicijsko-zemljačko-bošnjačkih pretumbacija isplivao na mjesto dubrovačkog dogradonačelnika, prije sadašnej funkcije obnašao je određene funkcije unutar koncerna AGROKOR te, navodi dalje naš izvor, upravo on stoji iza ovih "popuštanja" ATLAS-u. No, teško je zamisliti kako bi sve to moglo proći, unatoč koalicijskoj stezi, bez blagoslova svemoćnog Andra Vlahušića, naročito u kontekstu sve evidentnije  detronizacije nekadašnje trinaeste ruke - Pera Vićana. /IG/

  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Privatni albumi
  • Objavljen: 18.09.2013 10:18
  • Posljednja izmjena: 18.09.2013 10:24

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.