CROATIA AIRLINES

Sigurnost putnika i članova posade na sinoćnjem letu ni u jednom trenutku nije bila ugrožena

Tijekom sinoćnjeg leta Croatia Airlinesa iz Dubrovnika u Osijek došlo je do tehničkog kvara sustava za hidrauliku zrakoplova.

Sigurnost putnika i članova posade na sinoćnjem letu ni u jednom trenutku nije bila ugrožena
Iz Croatia Airlines poslali su priopćenje svezi ovog incidenta:

U skladu sa sigurnosnim procedurama tvrtke i preporukama proizvođača zrakoplova za takve situacije, kapetan je odlučio preventivno pokrenuti emergency proceduru za slijetanje. 

Zrakoplov je pritom preusmjeren u Zagreb, a u 23 sata i 22 minute i sigurno je sletio u zagrebačku zračnu luku s 21 putnikom.
Dakle, emergency procedura za slijetanje pokrenuta je preventivno i to isključivo zbog opreza te maksimalne sigurnosti putnika i članova posade. Slijetanje je obavljeno u skladu s najvišim sigurnosnim standardima i bez ikakvih poteškoća. Pritom valja napomenuti kako su sustavi za upravljanje zrakoplovima udvostručeni te da u slučaju otkaza jednog sustava i dalje postoji tzv. back up sustav, koji omogućuje sigurno upravljanje zrakoplovom.

U skladu sa svim navedenim, sigurnost putnika i članova posade na sinoćnjem letu ni u jednom trenutku nije bila ugrožena.

Svim putnicima s leta OU625 odmah nakon slijetanja ponuđen je hotelski smještaj ili autobusni prijevoz do Osijeka o trošku kompanije, a svi su prihvatili zemaljski prijevoz do krajnjeg odredišta u koje su stigli u 3 sata iza ponoći.

Želimo napomenuti kako je dio informacija, koje su dosad objavljene u nekim medijima, netočne. Netočno je da je „zrakoplov prisilno sletio zbog problema sa stajnim trapom“ jer je jučerašnje slijetanje bilo rutinsko, prema uobičajenoj sigurnosnoj proceduri i nipošto ne može dovoditi u kontekst s bilo kakvom nesrećom. Također, netočne su i tvrdnje da je „pilot primijetio da ne može izvući stajni trap“ i „pilot je imao indikaciju da se u prilazu Osijeku nije spustio nosni kotač“, već je točno da je kapetan primijetio indikaciju kvara na sustavu hidraulike.
Također, netočan je i podatak da je zrakoplov „kružio neko vrijeme nad Plesom”, kao i podatak da je tijekom leta „iz zrakoplova ispušteno gorivo“ jer to na ovom tipu zrakoplova tehnički niti nije moguće.

Odnosi s javnošću Croatia Airlinesa
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: img.planespotters.net
  • Objavljen: 29.05.2015 15:30
  • Posljednja izmjena: 29.05.2015 15:26

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.