Tako je travanj 2011. postao najuspješniji u povijesti češkog proizvođača automobila.
Kumulativno se radi o 295.300 prodanih Škoda vozila za prva četiri mjeseca tekuće godine, odnosno za 22 posto iznad prodajnih brojki ostvarenih u prošloj godini. Još jedan rekordni mjesec Škoda u travnju bilježi na ruskom tržištu.
Na domaće tržište Češke Škoda je u spomenutom periodu plasirala ukupno 19.000 primjeraka; samo u travnju prodano je 4.900 primjeraka. Modeli Octavia i Fabia i dalje su za češke kupce najpoželjnijii Škodini automobili.
Ukupno gledajući na zapadnoeuropskom tržištu, marka je realizirala porast prodaje u travnju za 9,6 posto, na 32.100 automobila. Posebno značajan porast Škoda bilježi u Nizozemskoj s 83,3 posto, Belgiji s 26,8% ili u Švicarskoj s 6,4%. U skandinavskim zemljama Škoda je u travnju ostvarila ukupan porast od 17,6 posto: u Švedskoj i Norveškoj po 3%.
Velik, dvocifreni porast prodaje također je zabilježen na tržištima u ekspanziji, poput Rusije, Indije i Kine.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.