Komorni sastav Harlequin Art Collective kojeg čine flautist Dani Bošnjak, trombonist Alan Bošnjak, vibrafonist Šimun Matišić, harmonikaš Stjepan Vuger i sopranistica Marta Schwaiger, nastupio je sinoć, 19. kolovoza u ljetnikovcu Bunić-Kaboga izvodeći skladbe iz Muzičke žrtveJohanna Sebastiana Bacha te ciklus Poèmes pour MiOliviera Messiaena na koncertu pod pokroviteljstvom zaklade Caboga Stiftung.
Jedinstveni sastav novoga i neobičnoga zvuka, Harlequin Art Collective koncert je otvorio skladbama Ricercar a 3 (Troglasna fuga), Sonata sopr'il Soggetto Reale(Sonata za flautu) i Ricercar a 6(Šestoglasna fuga) iz Bachove zbirke Muzička žrtva (Musikalisches Opfer), koje se smatra jednim od najkompleksnijih djela čitave glazbene povijesti. Za ciklus od devet Pjesama za Mi u obradi Šimuna Matišića, na scenu je izašla i sopranistica Marta Schwaiger. Lakoća izvođenja iznimno zahtjevnih tonova te ansambl koji izvrsnim sviranjem prati sopranisticu, učinili su prilično vruću večer u Kabogi ugodnom i jedinstvenom. Publika ih je na kraju nagradila dugim pljeskom, a vibrafonist Šimun Matišić i flautist Dani Bošnjak počastili su prisutne posebnom glazbenom točkom u vrtu iznad ljetnikovca.
Komorni sastav Harlequin Art Collective osnovan je u Zagrebu početkom 2018. godine na inicijativu Danija Bošnjaka, a iako na prvi pogled neobičan, instrumentarij ansambla je međusobno vrlo skladan te kompatibilan i bogat zvukovnim mogućnostima. Glazbenici Harlequina aktivni su na mnogim poljima. Šimun Matišić je pri kraju studija udaraljki i kompozicije na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, a još kao dvanaestogodišnjeg dječaka, legendarni Boško Petrović proglasio ga je jamcem budućnosti jazza u Hrvatskoj. Diplomski koncert na kojem je Stjepan Vuger trebao dirigirati Petrušku Stravinskog i Klavirski koncert Šimuna Matišića odgođen je zbog pandemije, ali Vuger je već i sada vrlo aktivan pedagog i dirigent, dok je harmoniku diplomirao u klasi Boruta Zagoranskog na Odjelu za glazbu Sveučilišta u Puli. Marta Schwaiger pjevanje je diplomirala na Bečkom konzervatoriju u klasi Roberta Fontane i često nastupa u zagrebačkom HNK, a Dani i Alan Bošnjak su, osim svojih stalnih poslova u Zagrebačkoj filharmoniji, odnosno u Orkestru Opere HNK, svirali i u brojnim drugim ansamblima i komornim kombinacijama.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.