Uz sve Dubrovčane koji će doći na Audiovisual Journey by Pixel, ovo će moći doživjeti i sudionici Dana kulturnih i kreativnih industrija, te LUCI (Lighting Urban Community International) konferencije koja se tih dana održava u Dubrovniku.
Osim vizualnog doživljaja Sponze u neočekivanom „ruhu“, sve do 23 sata uz opuštenu atmosferu dobre glazbe vodit će vas DJ-evi Mate Fox Banchilo & Audiometric Djivo, uz Ivana Bonačića na saksofonu. Svi ste pozvani uživati u ovom jedinstvenom događaju.
Pixel je tim mladih, talentiranih, inovativnih ljudi iz Dubrovnika koji se bave vizualnim dizajnom i interaktivnom umjetnošću. Javnost ih je mogla upoznati kroz 3D mapping „Rušenja Sponze“, „Adventa u Zagrebu“ na Mimari, Red Bull interaktivnog stage na Terraneo festivalu ili pak 3D mappinga na Trgu Bana Jelačića povodom ulaska Hrvatske u EU.
Što ćemo vidjeti 05.11. ispred palače Sponza, rekao nam je Tomo Nadramija iz Pixela: „Program započinjemo sa „klasičnom“ 3D mapping projekcijom, nakon koje slijedi audio-vizualni performans, odnosno 3D mapping projekcije u interakciji sa glazbom za koju je zadužen naš dvojac DJ Mate fox i Djivo Audiometric, te saxofonist Ivan Bonačić.
Iako smo prvi put radili real-time 3D mapping uz nastup 2 Chellosa na eventu ulaska Hrvatske u EU, ovo će biti prvi put da radimo tako dug i kompleksan 3D mappimg u stvarnom vremenu. Budući se radi o kreativnom poslu, koji je vrlo kompliciran i osjetljiv, vrlo je teško izdvojiti što je lako, a što teško. Svaki posao započinje brainstormingom, smišljanjem scena odnosno stvaranjem storyboarda, u ovom slučaju smo imali „odriješene ruke“, tako smo se koncetrirali više na vizualno atraktivne scene, međutim postoje i tematske mapping projekcije na zahtjev klijenta kao što je bio recimo Advent u Zagrebu ili povodom Dana nezavisnosti 4. srpnja na kući američkog veleposlanstva. Nakon definiranog storyboarda slijedi 3D modeliranje, izrada 3D i 2D animacija, puno, puno renderiranja, specijalni efekti te izrada popratne glazbe i zvučnih efekata i uz to sve u pozadini naravno i puno programiranja. Sam proces je dosta složen i dugotrajan i u biti nikad ne znaš na kojemu ćeš dijelu izgubiti više vremena nego što si planirao, ali uvijek se ipak sve napravi na vrijeme.“