Opačkova obrana nezadovoljna je vještačenjem koje su proveli vještaci Zdravko Bukljaš i Tomislav Perić jer “stručna literatura dokazuje upravo suprotno”.
- Vještaci su sud doveli u zabludu jer su pogrešno i netočno izračunali brzinu na početku prevrtanja Ferrarija kojim je upravljao Čolak - uvjeren je Opačkov odvjetnik Milko Križanović. Naime, vještaci su utvrdili da se Opačak u Nissanu kretao desnom trakom, dok se Čolak iz lijeve prestrojavao u desnu. Posljedica toga je kontakt prednjeg lijevog boka Opačkova vozila i stražnjeg desnog Čolakova vozila, a pri čemu je Čolakova obrana ukazala da mu je Opačkov bolid bio u ‘mrtvom kutu’, piše
jutarnji.- Vještaci su sami sebi kontradiktorni jer tvrde da kod brzine od 144 km/h po pravilima kosog hica automobil pod kutom izbačaja od 43,3 treba letjeti u dalj 151 m, dok je u stvarnosti vozilo prvo poletjelo 20 m u dalj, a zatim nakon rovanja još 66 m u udolinu. Dakle, vještaci su zbrajali brzine svih letova auta i još na to dodali brzinu za nastanak njegova oštećenja - pojašnjava odvjetnik, napominjući da je to fizikalno netočan postupak.
Kazneno se sudi Opačku, a zapravo bi ga se trebalo prekršajno sankcionirati za brzinu jer, kaže Opačkova obrana, uzrok nesreće nije brzina, nego Čolakovo nepropisno pretjecanje.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.