Naime, Grad Dubrovnik i Hrvatske ceste još su prije četiri godine dogovorili projekt rekonstrukcije magistrale, od Ilijine glavice do Mosta Franja Tuđmana. Tada je rečeno da će se od Mosta do Ilijine glavice postaviti javna rasvjeta i izgraditi četiri pothodnika za prelazak na sjevernu stranu kolnika, čime će se riješiti najveći problem sigurnosti pješaka u prometu na području Grada Dubrovnika.
Na sjevernoj strani kolnika će se izgraditi više od 150 uređenih parkirališnih mjesta, s osiguranim ulazima i izlazima, a posebno je značajno što će dvije parkirališne površine biti u neposrednoj blizini spoja Križnog puta s magistralom, pa će se olakšati i poboljšati pristup jednoj od najvećih novouređenih vrijednosti Grada. Rekonstrukcijom ceste također će se osigurati infrastrukturni preduvjeti za izgradnju Vatrogasnog doma, za koji postoji idejno rješenje.
Oborinska odvodnja ove rekonstruirane ceste će rasteretiti gradsku oborinsku odvodnju. Od tada, pa do danas svake godine 'započinju' radovi. Za par mjeseci će. Ne, na kraju turističke sezone. Pa malo dogodine. Možda ih je ipak najrealnije očekivati ujesen. Ma, evo samo što nisu počeli!

Skalinima ravno na magistralu Gdje je zapelo? Zamjenik gradonačelnika Niko Šalja, koji je u gradskoj upravi zadužen za komunalce, kaže kako 'nije do njih'. Projekt, prema njegovim riječima, koče Hrvatske ceste.
"Zadnje što znam je da nisu prihvatili lateralni kanal za oborinsku odvodnju, koji bi trebao biti svrstan u projekt", kaže Šalja. U Hrvatskim cestama "ni traga ni glasa". Potpuno ignoriranje na sam spomen dubrovačke magistrale.
A stanovnicima Nuncijate je prekipjelo. Ne pitaju niti za pothodnike, niti za parkiralište, niti šetnicu. Bili bi zadovoljni kad bi se, za početak, barem ocrtao pješački prijelaz, zebra, da mogu bez straha poslati djecu u školu. No, izgleda kako se uzalud se nadaju.
"Bez Hrvatskih cesta ne možemo ocrtati ni zebru", kaže Niko Šalja. Što reći? Vozačima, više opreza, roditeljima, strpite se i pazite djecu. Valjda će se jednom i vas sjetiti. Japanci mogu obnovit autocestu za 6 dana. Nama trebaju godine i godine da nešto uopće započnemo raditi. Ako ikad i počnemo,
Dajana Brzica
Dajana Brzica
Dajana Brzica
Dajana Brzica
Dajana Brzica
Dajana Brzica