Opisuju ga kao "ruski Lidl", a cijene bi trebale biti 20 posto niže u odnosu na najjeftinijeg konkurenta u BiH, kako je izjavio direktor lokalne konzultantske kompanije koja radi na širenju tog ruskog lanca, piše Jutarnji.
On također najavljuje, kako je prenio Dnevni Avaz, da im je u planu i otvaranje trgovina u drugim dijelovima BiH, odnosno Sarajevu, Tuzli, Mostaru i distriktu Brčko, objasnivši da su orijentirani na gradove s više od 50 tisuća stanovnika, gdje su sada u potrazi za poslovnim prostorima. Taj trgovački lanac u vlasništvu kompanije Torgservis iz Krasnojarska u Sibiru u Rusiji posluje uglavnom u manjim gradovima pod nazivom Svetofor. Prije ruske agresije na Ukrajinu imao je veliki plan širenja sa stotinama prodavaonica u Europi, što je realizirao samo djelomično i od plana potom odustao, dok se iz nekih zemalja i povukao, što je bio slučaj s Velikom Britanijom, kako je u ožujku objavio specijalizirani B2B portal Retail Detail.
Rusi su u Britaniji imali problema s pronalaskom dobavljača budući da su bili zainteresirani samo za proizvode koje mogu prodavati 20-30 posto jeftinije od Lidla i Aldija. Također, proizvođači su sami morali dostavljati robu u prodavaonice te su bili plaćeni samo za onoliko robe koliko je prodano, piše Retail Detail, a neprodano su morali pokupiti i odvesti.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.