1. Žene koje kupuju odjeću osjećaju se bolje od onih koje kupuju posuđe i stvari za domaćinstvo.
2. Žene koje kupuju preko 17 sati tjedno i potroše više novca su mršavije i zdravije od onih koje provode manje vremena po dućanima.
3. Žene razmišljaju o shoppingu toliko često koliko muškarci o seksu. 74% žena priznalo je da o shoppingu razmišlja svake minute, odnosno 950 puta dnevno. Dvije od pet žena priznaje da su ovisnici o cipelama i torbama.
4. Žene shoppingholičarke imaju manje bora i osjećaju se mnogo mlađe od onih koje ne vole shopping.
5. Većina žena koje vole kupovati imaju više samopouzdanja i rjeđe pate od depresije.
6. Žene koje kupuju nekoliko puta tjedno su obično boljeg raspoloženja nego žene koje kupuju samo vikendom.
7. Istraživanja su pokazala da žena tijekom života potroši 25 184 sata i 53 minute na shopping.
8. Na pregledavanje izloga žene provedu oko 48 sati i 51 minutu godišnje.
9. Žene potroše više novca na odjeću za odmor nego na sami odmor.
10. Traperice, majice i haljine su najprodavaniji komadi ženske odjeće.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.