Strani mediji vole Dubrovniku, zadovoljno komentiraju u Turističkoj zajednici Grada i dostavljaju impresivan popis stranih medija čiju je pozornost privukao hrvatski turistički biser: BBC Travel magazin, The Guardian, Time Out Travel magazin, World Travel Guide, Daily Mail, The Telegraph.
O Dubrovniku su, među ostalima, pisali i američki lifestile magazin GQ, švicarski Tele i Reisen und Kultur Journal, visokotiražni njemački magazin Frau im Leben, turski JetLife, japanski 25ans wedding, a španjolski i meksički portal Hola svojim su posjetiteljima ljepote Dubrovnika dočarali video reportažom.
Riječ o radovima novinara koji su u Dubrovniku boravili samostalno ili na poziv Hrvatske turističke zajednice, što se, s obzirom da je odreda riječ o izuzetno pozitivnim tekstovima, pokazalo najsiplativijom reklamom hrvatskog turizma.
U objavljenim prilozima Dubrovnik se preporučuje za odmor, kupnju kuće, kao i za posebne turističke programe, a najviše priloga objavili su britanski mediji što potvrđuje veliku popularnost Dubrovnika u toj zemlji.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.