Za šaku kuna

TAKO TO RADE U SPLITSKOJ BANCI: Kada vam naplate nešto za što niste znali

Rajna Strinić dugogodišnja je klijentica Splitske banke, na čije usluge, kaže nam, dosad nije imala nikakvih primjedbi. Nedavno se, međutim, šokirala spoznajom da joj se naplaćuje dvostruko veća mjesečna naknada za korištenje paketa koji, što je najveći apsurd, ona sama nikad nije izabrala

TAKO TO RADE U SPLITSKOJ BANCI: Kada vam naplate nešto za što niste znali

Bez obavijesti

– Prije desetak godina uzela sam Visa Gold karticu čije sam korištenje godišnje plaćala 400 kuna. Nedugo nakon toga naknada je povećana na 450 kuna bez da me itko o tome obavijestio, no budući da je bila riječ o neznatnoj razlici, nisam reagirala. Prije nekoliko mjeseci, gledajući bankovni izvod, vidjela sam da je nešto drugačije, da se iznosi ne podudaraju i shvatila sam da mi banka zaračunava gotovo dvostruko veću naknadu, odnosno 70 kuna mjesečno!? Nazvala sam poslovnicu i pitala o čemu se radi, a oni su mi kazali da je to naknada za nekakav paket “Premium”. Gospođa mi je počela govoriti kako imam razne pogodnosti – minus u iznosu tri plaće, osiguranje od nesreće u inozemstvu i tome slično – ističe naša čitateljica.

Prema njezinim riječima, posljednji ugovor sa Splitskom bankom potpisivala je prigodom isteka kartice Visa Gold, odnosno kada je preuzimala novu. Nitko joj, tvrdi Rajna Strinić, tom prilikom nije spominjao paket “Premium”, a kamoli naknadu u iznosu od 70 kuna jer to bi, kaže, definitivno zapamtila. I odbila.

– Godišnje bih, dakle, banci trebala platiti samo 840 kuna naknade, što jednostavno ne dolazi u obzir! Apsurd je i da Splitska banka više uopće u ponudi nema tog paketa, što sam vidjela i na njihovim internetskim stranicama, a meni i dalje uredno naplaćuju njegovo korištenje – ogorčena je čitateljica.

Kontaktirali smo, naravno, i Splitsku banku u kojoj nam tvrde da su o svim promjenama cijena, uključujući tako i promjenu cijena paketa, “klijenti uvijek obaviješteni putem izvoda ili personaliziranih pisama...”.

– Dakle, jedino možemo pretpostaviti kako je gospođa prije deset godina plaćala 400 kuna godišnje članarine za karticu Visa Gold, kao samostalan proizvod koji nije bio vezan ni za kakav paket, a onda je naknadno ugovoren paket “Premium” – stoji u odgovoru koji smo primili od Silvije Bareše, glasnogovornice Splitske banke.

Iz te novčarske kuće nisu komentirali izjavu klijentice o tome kako joj naplaćuju naknadu za nešto što više uopće nemaju u svojoj ponudi, već su joj samo poručili da može doći u svoju matičnu poslovnicu i raskinuti ugovor za paket “Premium”, i to bez plaćanja penala.

Porez na sirotinju

Kad su u pitanju naknade, čitatelji su nas upozorili na još jednu činjenicu, a to je da korisnici tekućih računa na koje se uplaćuju isključivo primanja po osnovi socijalne skrbi, banci mjesečno daju osam kuna. Spomenuta se naknada za vođenje tekućeg računa naplaćuje i kod najnižih primanja, poput, primjera radi, osobne invalidnine u iznosu od 150 kuna koju mjesečno daje Grad Split. Korisnik, dakle, svaki mjesec banci plaća više od pet posto te mizerne socijalne pomoći...
  • Autor: slobodnadalmacija.hr
  • Foto: apz.hr
  • Objavljen: 06.09.2014 09:57
  • Posljednja izmjena: 06.09.2014 09:59
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.