Naime, kako doznajemo, jedna od točki opsežnog dnevnog reda navedene sjednice gradskog vijeća biti će i točka nazvana "Prijedlog zaključka o prihvaćanju teksta Izjave o osnivanju Društva s ograničenom odgovornošću Gradski autobusni kolodvor Dubrovnik d.o.o.“ koja je, prema mišljenju pojedinih gradskih vijećnika, ništa drugo nego uvod u 'tihu privatizaciju' autobusnog kolodvora Dubrovnik, dakle objekta koji je u vlasništvu Lučke uprave Dubrovnik, a podkoncesionar je JP Libertas.

Kako doznajemo iz dobro obavještenih izvora, sastanak na kome se u strogoj tajnosti odličivalo o ovoj "transakciji" održan je prošloga četvrtka ili petka u prostorijama gradske uprave, kojom prilikom su doneseni i, tvrdi dalje naš izvor, vrlo konkretni koraci glede ove, kako sada stvari stoje, najnovije afere u režiji Andra Vlahušića i njegove primorske "gerile", koja je baš po svim osnovama premrežila gradske, i županijske, institucije. Posebnu pozornost na navedenom sastanku izazvao je dolazak nekadašnjeg gradskog vijećnika, Pera Vićana, no ovoga puta, obzirom kako se više ne radi o grdaskom vijećniku, nije bilo jasno u kojoj je funkciji uopće nazočan Pero Vićan.
Naš izvor dalje tvrdi kako je zgrada autobusnog kolovora obećana sinu ženske osobe koja je na zadnjim lokalnim izborima bila upravo na kandidacijskoj listi Vićanovog DDS-a, a hoće li to doista biti tako, uskoro će biti jasno.

Osim toga, unutar zgrade kolodvora planirano je otvaranje povećeg ugostiteljskog objekta, za kojeg, kako upozoravaju iz Libertasa, uopće nije bilo javnog natječaja, a prostor je dodijeljen "osobi koja je povezana s DDS-om".
Ove podatke nitko nam nije mogao službeno potvrditi jer je riječ, kako navode, o poslovnoj tajni koja je odlukom uprave Libertasa postala svojevrsno sveto pismo, o koje se, kako je sugerirano zaposlenicima, nikako ne smiju ogriješiti.
Gradski vijećnici koji su iskazali interes za ovu vruću temu i pokušali se o istoj informirati, naišli su na svojevrsnu 'silencio stampa', uz dodatno obrazloženje nadležnih u Libertasu kako su do sada "i previše otvoreno komunicirali s javnosti".
Također, postavlja se pitanje i što će se dogoditi sa zgradom kolodvora nakon isteka Ugovora koji JP LIbertas ima s vlasnikom, dakle Lukom Dubrovnik, osim ako i to nije unaprijed "ušemljeno".
Naime, Luka Dubrovnik, koja je dobila koncesiju od Županijske lučke uprave, sa sadašnjim podkoncesionarom JP Libertas, ima ugovor do 2015. godine, a kako neslužbeno doznajemo, posljednji pregovora nisu urodili plodom.
Koja je uloga bivšeg predsjednika Nadzornog odbora Libertasa, Pera Vićana, u cijeloj ovoj priči, nitko nije htio komentirati, to čitateljstvu ostavljamo na osobnu procjenu, a hoće li i taj objekat biti neformalno uknjižen na nekoga iz "primorske bojne", kako bi kazao jedan dubrovački novinar, ostaje za vidjeti.