Katastrofalna situacija u 'hrvatskom glumištu' omogućila je postojanje Jelene Veljače i Olivera Frljića, ekstremni uvjeti rađaju ekstremne likove, sjetite se Hitlera i pojave nacizma u Njemačkoj dvadesetih godina prošlog stoljeća. Tada je u njemačkom društvu vladala slična situacija kao posljednjih godina u 'hrvatskom glumištu'.
Kako je Oliver Frljić prema riječima proslavljenog hrvatskog glumca, Zlatka Viteza, slučaj za psihijatriju, dakle, zahtjeva medicinski tretman, vratimo se starleti i stalnoj kolumnistici Jutarnjeg lista, tiskovine koja je legalnoj pljački zahvaljujući spašena bankrota. Nakon što su legalnom pljačkom spašeni osovili su se na noge, privremeno, do nove legalne pljačke.
Naime, posljednjih mjeseci 'šuška se', dakle, tek se nagađa, da bi se Jelena Veljača mogla prihvatiti snimanja neke nove serije, ili čak, što je još gore, u tim serijama glumiti, ako se prisjetimo koliko je Hrvatima zgadila dramski program serijom 'Ponos Ratkajevih', u kojoj je jedinu ulogu koju vrijedi pohvaliti igrao 'grof' Božidar Alić, razumljivo je da su Hrvati u panici. Većina umirovljenika, nažalost, osuđenih na televiziju s obzirom da su im izleti zbog siromaštva nedostupni, da su im odlasci u kino također ograničeni, u stvarnoj jepanici najavom povratka razmažene starlete o kojoj kruže zanimljive glasine još iz vremena snimanja Ville Marie, u kojoj je starleta igrala samu sebe, uz, naravno, razliku, starlete u filmu vole jednom, u životu onoliko puta koliko od toga imaju koristi, ovo se posljednje itekako odnosi na Jelenu Veljaču.
Ako se prisjetite dvije spomenute serije shvatiti ćete da razloga za paniku doista ima, naime, čak i da morate birati, da dobijete priliku birati, kad birate između dva zla uvijek na kraju izaberete zlo. Nažalost, u Hrvatskoj posljednjih 13 godina, još od filma 'Duga mračna noć' Antuna Vrdoljaka ( Izuzetak je film 'Broj 55' Kristijana Milića ), hrvatski filmovi i hrvatske serije uglavnom su na razini lutkarskih predstava iz Mrduše Donje. Takva kaotična situacija otvorila je prostor mnogima, pa i onima koji nisu mogli glumiti ni u školskim predstavama.
Pojavom starleta, koje su početkom novog stoljeća preplavile TV ekrane, a koje su se do naslovnica probile dobrim dijelom jeftinom pornografijom, hrvatski film izgubio je svaku šansu za oporavak, novokomponirani fašisti poput Olivera Frljića tek su ubrzali raspadanje, no, rekli smo, to je slučaj za psihijatriju.
Glede Jelene Veljače i mogućnosti da se vrati na TV ekrane, a u kontekstu raznih video klipova, što stvarnih, što lažnih, koji su se pojavili prije nekoliko godina i koje se povezivalo s njom u glavnoj ulozi, u ulozi koju je svojedobno na vodenom krevetu jedne jahte, jednog tajkuna, savršeno odigrala Severina, odgovor na pitanje trebaju li se Hrvati njenog bojati povratka nije ni toliko težak. Zapravo je vrlo jednostavan, da, ukoliko se ne radi o porno filmu. Zamislite cover filma 'Vruća jahačica', s Jelenom Veljačom u naslovnoj ulozi? Ni, Oliver Frljić ne bi mogao napraviti veći i to u savršenim uvjetima kakvi inače vladaju u Vrapču.