Kad dođe vrijeme da teško ušteđeni novac potrošite na ljetovanje ili zimovanje, iz iskustva znate kako će vam dosta vremena i živaca otići na traženje prave agencije, najjeftinijeg prijevoza i dobrog smještaja. Sve to možete preskočiti odlaskom na stranicu
www.trip.hr.
Razgovarala: Ana Tenžera/PortalOko.hrČetvero mladih ljudi, različitih zanimanja, slobodno vrijeme provodi upravo tražeći putovanja za svakoga, tako da na njihovoj stranici možete doznati kako doći do željenog odredišta, kako se tamo snaći, što vidjeti te vam tako štede vrijeme.
Kako vam je ideja o trip.hr-u pala na pamet?Ideja za Trip.hr na pamet nam je pala sasvim slučajno. Kako ljudi, nakon što popiju, vole raspravljati o životnim temama, tako smo i mi otvorili pitanje businessa. Svi smo imali ideje, neki bolje, neki lošije, ali je Aida imala upravo ideju za Trip.hr. Nakon kraćeg brainstorminga svi smo se složili kako je ideja sjajna i da nema previše prepreka. Nakon toga smo međusobno podijelili zadatke i započeli (se) tripati.
Koliko često putujete, da li ste baš zato napravili site- kod nas ne postoji ovakav sadržaj, pa ste prvenstveno željeli olakšati sebi? Svi vole putovati, a samo rijetki mogu kamo i kada požele. Eh, naš tim ne spada u skupinu ovih rijetkih. Putujemo jednom, a u najboljem slučaju dva puta godišnje, a to su obično putovanja lijepom našom.
Na internetu je danas moguće saznati doslovno sve, no ponekad je potrebna veća količina znanja da bismo saznali ono što nas zanima. Motivaciju za izradu ovakvog tipa site-a bila je upravo to, olakšati pristup informacijama o putovanjima za korisnike koji se ne služe računalima baš najbolje.
Ono što smo napravili je da smo objedinili putovanja od mnogo agencija na jedno mjesto, zatim napisali informacije o gradovima i zemljama te ih povezali s aranžmanima, te konačno maksimalno olakšali dolazak do željenih aranžmana putem tražilice i jednostavne navigacije
Koji su vam «redovni» poslovi uz one na site-u?
Ida Serdar velikom brzinom puni rubriku europskih putovanja. Ima 23 godine i radi u kozmetičkom salonu. Aida Hamzić brine se da europska putovanja budu prikazana kako zaslužuju. Ima 21 godinu i radi kao prodavačica u dućanu dječjih igračaka. Admir Zahirović trudi se oko dalekih putovanja. Ima 25 godina i radi kao CNC operater. Igor Kovačić trudi se da web izgleda i radi k'o bombon. Ima 22 godine i radi u jednoj od najjačih domaćih web development tvrtki, Trikoderu. Svi članovi tima sudjeluju u kreiranju ideja i svojim entuzijazmom doprinose ovom projektu.
Koliko vremena odvajate dnevno za održavanje?
Budući da svi imamo stalne poslove, a ovo je tek hobi, u prosjeku dnevno odvajamo oko sat do dva vremena na unos putovanja, vođenje facebooka i twittera te rada na novim funkcionalnostima. Svi smo od prije prijatelji, a na tjednim sastancima koji kasnije završavaju kartanjem ili nečim sličnim imamo se prilike družiti više nego inače.
Trip.hr zasad je mlad, a 2011. u listopadu postojati će točno godinu dana
Mislite li da je internet-biznis budućnost, da svatko tko ima smisla može imati svoj «ured» i doma?Internet-biznis nije budućnost, on je sadašnjost, ali i budućnost. Svi web portali sa velikim brojem posjeta zarađuju ogromne količine novca. No ipak, moramo pričekati još neko vrijeme kako bi tržište internet oglašavanja naraslo.
Kako u početku internet-biznisa ima dosta malo ulaganja, nema velike štete ukoliko on ne uspije. Vjerujemo da svatko tko ima inspiracije za internet-biznis može uspjeti i imati svoj vlastiti kućni ured i pomoću njega ostvarivati prihode.
Ana Tenžera
Gospari.hr
Gospari.hr