"Zamislite situaciju da platite noćenje u hotelu pokraj mora, uživate u večeri koju vam priprema jedan od najboljih hrvatskih kuhara i onda nekoliko metara dalje ugledate mačke kako se bore za ostatke hrane iz kontejnera", ispričao je za
Slobodnu Dalmaciju vlasnik obiteljskog hotela Zvonko Damjanović.
"Hotel smo velikim trudom i zalaganjem podigli na uistinu zavidnu razinu. Možete samo zamisliti našu frustraciju kada uz sav taj trud vidimo nezadovoljstvo gosta jer je zapuhao maestral i terasom restorana pronio mirise iz kontejnera", nastavlja svoju priču vlasnik koji je na sve moguće načine pokušao riješiti ovaj neugodan problem. Ali, evo je sezona gotovo završila, bez ikakvog uspjeha.
Komunalnom poduzeću vezane rukeNaime, lokacije kontejnera određuju u omiškom komunalnom poduzeću Peovica, čiji je direktor Leonardo Ljubičić dobro upoznat s čitavom situacijom, ali ruke su mu, kako kaže, vezane.
"Mi uistinu svima pokušavamo izići u susret, pa tako i hotelu 'Damianii'. Kontejner je na jedno vrijeme bio prebačen, ali smo ga nakon primjedbi i žalbi stanara bili prisiljeni vratiti na prvotnu lokaciju. Jednostavno je nemoguće svima ugoditi", kazao je Ljubičić.
Moj cilj je da zajednički nađemo rješenjeTe činjenice svjestan je i sam Damjanović koji naglašava kako mu nije namjera postavljati se kao prvi među jednakima i otežavati život lokalnom stanovništvu.
"Što se mene tiče, kontejner slobodno može ostati na ovoj lokaciji. Ali ako se želimo ozbiljno baviti turizmom, onda ne može tako izgledati. Zbog neadekvatnih kontejnera ne pati samo moj hotel, već i čitavo mjesto. Moj cilj je da zajedno pronađemo rješenje", kazao je vlasnik.