Istraživanje

TV reklame za brzu hranu bude želju za njom

Televizijske reklame za brzu hranu zaista kod djece bude želju za njom, posebno ako puno gledaju televiziju.

TV reklame za brzu hranu bude želju za njom
Istraživanje je provedeno u trenucima kad, u sklopu borbe protiv pretilosti, jačaju pozivi na zabranu reklama za "junk food" namijenjenih djeci.

Posljednja je to učinila američka Akademija pedijatrije kad je objavila uputstvo o reklamama za brzu hranu.

Ispitivanja provedena na ciljanoj grupi djece u dobi od 6 do 13 godina, koje je vodila ekipa na čelu s Emmom Boyland s Liverpoolskog sveučilišta, pokazala su da su DVD-i s reklamama za brzu hranu i slatkiše kod djece pobuđivali glad za tim proizvodima.

"Izloženost TV reklamama za hranu kod osoba koje puno gledaju televiziju pojačala je sklonost prema reklamiranim prehrambenim proizvodima u odnosu na osobe koje televiziju gledaju rjeđe", stoji u završnom izvještaju nakon ispitivanja.

Djeca obuhvaćena istraživanjem iskazivala su veću želju za slatkom i masnom hranom nakon gledanja reklama za "junk food" nego onih dana kad su gledala reklame za igračke.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 29.06.2011 18:26

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.