To postignuće tumači se kao rezultat dvaju krupnih trendova - s jedne strane raste prodaja električnih vozila pogonjena financijskim poticajima i sve većom dostupnošću cjenovno povoljnih modela, a s druge interes za dizelske motore jenjava zbog sve strožih ekoloških normi, pa čak i ograničenja njihova korištenja koja neki gradovi uvode zbog zagađenja zraka. Još 2011. čak 55 posto svih automobila prodanih u Europi bilo je pogonjeno dizelskim motorom, dok je taj udjel u kolovozu pao na 20 posto, piše
Jutarnji list.
Ipak, ovi krupni trendovi s europskog tržišta automobila zasad se samo djelomično prelijevaju na hrvatsko. Prema podacima Promocije plus, u prvih devet mjeseci ove godine u Hrvatskoj je registrirano 37.392 novih putničkih vozila, što je 32,3 posto ili 9135 vozila više nego u istom razdoblju 2020. Vozila na benzinski pogon izabralo je 20.330 kupaca ili 54,4 posto, dizelaše njih četvrtina, 24,9 posto ili 9309 kupaca, dok je električno vozilo kupilo 756 ljudi, odnosno dva posto od ukupnog broja prodanih vozila.
LPG je izabralo 1484 kupca ili četiri posto, a hibridna vozila koja su prijelaz prema automobilima na električni pogon izabralo je 5513 kupaca ili 14,7 posto. Što se tiče prodanih marki, u prvoj polovici godine neosporni tržišni lider je Volkswagen grupa, a ako se gleda samo rujan, i u Hrvatskoj je najprodavaniji model Dacia Sandero. Kuriozitet je da su u rujnu u Hrvatskoj prodana čak 23 Tesle.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.