-Za mene ne postoji autobus, samo brod. Svake godine, zapravo već 53 godine, brodom dolazim u Dubrovnik- kazao je na prvu Ivica Šimić koji nije uspio sakriti iznenađenost lijepim dočekom.
Okupljenim novinarima odgovorio je i na pitanje koliko je zapravo bitna ova brodska linija Rijeka-Dubrovnik.
'Znam da se radi o ekonomskim problemima, međutim, jako je bitno da ova linija postoji tijekom cijele godine a ne da bude samo sezonska. Bitno je da imamo brod koji plovi od sjevera do juga', kazao je gospar Ivica dodajući kako mu je jako drago što je baš on izabran za milijuntog putnika jer kaže, sa Jadrolinijom ga vežu lijepa iskustva i poznanstva.

Važnost brodske linije Rijeka-Dubrovnik istaknuo je i ravnatelj lučke uprave Dubrovnik Antun Asić.
'Kada smo razmišljali s kojega broda će biti milijunti putnik zaželjeli smo da to baš bude netko s linije Rijeka-Dubrovnik. Nadamo se da će linija i dalje opstati, vjerujemo da će kolege iz Jadrolinije s dovoljno mudrosti to i omogućiti.'
Milijunti putnik ove je godine u grušku luku uplovio 15 dana ranije nego lani što govori o dobrom poslovanju dubrovačke luke.
'U prvih osam mjeseci u luku je uplovilo 445 kuzera kojima je doputovalo 702 tisuće posjetitelja, što je za 13 posto više nego u istom razdoblju lani, a moram reći da uskoro očekujemo i milijuntnog putnika u destinaciji sa kruzera', još je dodao Asić.
Mogućnost ukidanja brodske linije Rijeka -Dubrovnik još je prokomentirao i direktor Jadrolinije Alan Klanac.

'Zadovoljan sam na potpori koja se daje jednoj liniji koju Jadrolinija održava više od sto godina. To je linija koja ima budućnost ali za nju se mora pronaći i ekonomski model koje može funkcionirati. Linija u ovome obliku, u kakvom je sada, znači sezonska, ne može biti u skladu s regulacijom Europske unije, a da bude godišnja potrebni su veliki iznosi. Znači postavlja se pitanje koji ekonomski model trebamo primjeniti da bi je zadržali. Treba li ići na potpuno komercijalnu liniju sa drugim cijenama i drugim brodom, tu se postavlja pitanje koji brod, pa se postavlja pitanje lučke infrastrukture itd... To je realan otvoreni problem koji trebamo sagledati u potpunosti.'
Obzirom da se tek pred kraj sezone saznalo za liniju Rijeka-Dubrovnik na pitanje treba li promijeniti marketinški pristup Klanac je kazao kako se sigurno marketinški može učiniti više te kako će se pokušati sve da se ta linija održi, međutim nije ništa konkretnije kazao osim 'Moje srce kaže da to trebamo učinit, ali kao odgovorno gospodarstvenik ne mogu to sad obećati!'
Dodao je samo kako se nada će linija opstati i radi samog broda Liburnie koji je legendarni brod Jadrana.
Ni na pitranje koliko će ljudi izgubiti posao ukine li se ta linija Klanac nije bio konkretan, već je kazao kako Jadrolinija ima 50 brodova i kako se nada da nitko neće izgubiti posao dođe li do ukidanja linije.
Gradonačelnik Andro Vlahušić zadnji je uzeo riječ kratko ističući kako je Grad spreman subvencionirati spomenutu brodsku liniju naravno u dogovoru s Ministarstvom.
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr
Ana Pavlović/Portaloko.hr