Prezentaciji Dubrovnika bili su nazočni brojni srbijanski novinari, putnički agenti i gospodarstvenici. U ime Grada Dubrovnika nazočnima se uvodno obratio pročelnik Upravnog odjela za poduzetnišvo, turizam i more Milan Perić.
Prezentacija je održana u hotelu Villa Manjež Exclusive, a predstavljajući sve aspekte i novine turističke ponude grada Dubrovnika, na prezentaciji je istaknuta odlična ljetna povezanost avio –linijama iz glavnog srbijanskog grada prema Zračnoj luci Dubrovnik. Zrakoplovna kompanija JAT započela je s naletima od ponedjeljka 13.svibnja 2013. , a intenzitet linija će se povećavati tako da će u srcu ljeta JAT prometovati s Dubrovnikom pet puta tjedno. Popunjenost letova prema Dubrovniku vrlo je dobra, a potvrda tome su i ostvareni rezultati turisitčkog prometa iz Srbije. Od početka 2013. godine u gosti iz Srbije su na 27 .mjestu, s ostvarenih 933 dolaska ili 39 posto više i 4 238 noćenja , što je 63 posto više nego u 2012. godini.

U okviru predstavljanja dubrovačke turisitčke ponude poseban naglasak stavljen je na mogućnosti smještaja – hotele i privatni smještaj, koji je posebno tražen od srbijanskih gostiju, te ovoljetne festivale. Dubrovnik - „grad za sva godišnja doba“ koji i u zimsko vrijeme ima kvalitetne sadržaje i ponudu za srbijanske goste može očekivati njihov dolazak kad se stvore preduvjeti za produljenje avio – linija iz Beograda u zimskom razdoblju, te kad se uvede izravni autobusni prijevoz iz glavnog srbijanskog grada.
Na prezentaciji je upriličeno i izravno Skype javljanje sa Straduna što je izazvalo odobravanje nazočnih, a uživo su se s pogledom na najljepšu dubrovačku ulicu javile beogradskoj publici direktorica TZ Dubrovnik Romana Vlašić i ravnateljica Dubrovačkih ljetnih igara Ivana Medo Bogdanović.
Izvučen je i dobitnik prigodne nagradne igre Tomislav Hrabrić iz Hrvatske gospodarske komore, predstavništva u Beogradu koji je dobio besplatni vikend boravak u obnovljenom Hotelu Šipan u Luci Šipanskoj,sponzora Dubrovačkih vrtova sunca te dvije trodnevne Dubrovačke kartice.
Nakon prezentacije druženje gostiju nastavljeno je uz hrvatska vina Plavac i Pošip, tvrtke Badel 1862 i sireve, varaždinske „Vindije“ koja je bila i sponzor domjenka. Uz beogradske uzvanike na prezentaciji su bili i Dubrovčani,hotelijeri i gospodarstvenici koji su doputovali u pratnji „Jugaša“.
.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.