Šarenilo proizvoda na policama trgovina, kako u svijetu tako i kod nas, na koncu pruža tek privid izbora jer – kako piše internetski magazin Business Insider - ogromnu većinu najprodavanijih proizvoda i brendova u svojim rukama drži tek deset najvećih kompanija u svijetu.
Iluzija izbora – piše internetski magazin Business Insider – govori nam da kupci ovise o najvećim igračima, dok pravi potrošački izbor zapravo ne postoji.
Deset najvećih igrača koji drže najčuvenije i najprodavanije brendove su Coca Cola, Pepsico, Kraft, Nestle, Procter & Gamble, Unilever, Johnson&Johnson, Kellog's, Mars i General Mills.
Povrh svega, spomenute megakompanije povezane su ili međusobnim vlasničkim udjelima ili partnerstvom ili nekim trećim aranžmanima.
Primjerice, Unileverova paleta proizvoda proteže se od sapuna do čokoladica, a prehrambeni div Nestle ima udjele u francuskoj tvornici kozmetike Loreal, ali i u Dieselu, čuvenom odjevnom brendu, prenosi javno.hr.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.