Europska komisija, naime, preispitat će politiku borbe protiv prekomjernog ispijanja alkohola. Intencija joj nije da se na bocama piva ili vina pojave poruke poput: alkohol ubija.
No, od proizvođača alkoholnih pića mogu se očekivati zahtjevi da sami dogovore na koji će način istaknuti zdravstvena upozorenja o štetnosti alkohola. Već sada industrija alkoholnih pića ima ograničenja prije svega u segmentu oglašavanja proizvoda. Prekomjerna konzumacija nastoji se spriječiti većim poreznim opterećenjem alkoholnih proizvoda, u nekim zemljama zabranjeno je, primjerice, reklamiranje piva koje sadrži alkohol, a tu su i upozorenja o štetnosti za zdravlje.
Na koji su način dosadašnje mjere utjecale na potrošače, jesu li se pokazale dovoljnima i trebali to tržište dodatno regulirati pitanja su o kojima će biti riječi na jesen kada će se na razini Komisije otvoriti rasprava o regulaciji tržišta alkoholnih proizvoda. Fokus razgovora stavit će se na zdravlje potrošača i kronične bolesti čijem razvoju ispijanje alkohola može pridonijeti.
Tijekom listopada, pak, mogu se očekivati nove preporuke Komisije upućene industriji, no, u prvoj fazi sa željom da sami proizvođači kupcima svojih proizvoda ukažu na štetnost alkoholnih pića. U prvim mjesecima iduće godine, pak, Komisija bi trebala donijeti odluku o tome kako unaprijediti postojeću strategiju borbe protiv alkoholizma, a moguće su i strože regulacijske mjere.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.