U pozivima se klijente banaka obavještava da su njihove kartice navodno zlouporabljene i da će to riješiti tako da im predaju karticu tekućeg računa i PIN, a u tu svrhu će ih ispred zgrade čekati taksi vozilo.
Također, najnoviji "modus operandi" je da se počinitelj predstavlja kao policijski inspektor sa sličnom pričom, samo što više ne traži kartice nego se raspituje o stanju na računu, štednji i slično, navodi se u priopćenju HUB-a.
Bankari ne zovu klijente u večernjim satima, niti imaju pravo tražiti broj PIN-aHUB zato upozorava građane da djelatnici banaka ne obavljaju ovakve telefonske razgovore, ne zovu klijente u večernjim satima i ne traže podatke o karticama. Naglašavaju da ni banka, a ni kartična kuća koja je izdala karticu, uključujući i kartične brandove (VISA / MasterCard), ne zna i nema pravo tražiti broj PIN-a ili neki drugi podatak o kartici (troznamenkasti broj
s poleđine kartice i slično).
Korisnike kartica koji su dobili ovakve telefonske 'upite' ili slične poruke putem e-maila, iz HUB-a pozivaju da ne odaju niti jedan podatak o kartici i da o svemu obavijeste izdavatelja kartice (banku ili kartičnu kuću) koji će u suradnji s nadležnim institucijama pokrenuti postupak razotkrivanja prevaranta.
Banke su o ovim događajima obavijestile Ministarstvo unutrašnjih poslova, navodi se još u priopćenju HUB-a.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.