Ordan Rohan, analitičar investicijske kuće Stifel Nicolaus, preporučio je investitorima da se suzdrže od ulaganja u Google i okrenu Facebooku.Upozorio je na činjenicu da Google trenutno slabi, dok je Facebook nazvao "ključnom silom gravitacije na internetu", jer na njega otpada 30 posto vremena koje ljudi provode na internetu.
"Pretraživanje, koje predstavlja glavni Googleov marketinški kanal, za oglašivače više nije toliko zanimljiv, a socijalni i mobilni mediji ih sve više privlače", upozorio je Rohan, naglasivši kako je oglašavanje na tražilicama u padu. Stoga su u Stifel Nicolasu Google premjestili iz kategorije "buy" u kategoriju "hold".
Google je očito i sam svjestan ovog trenda, pa je velik dio svojih resursa uložio u promociju vlastite društvene mreže Google+, kako bi Facebooku uzeo dio kolača na tom tržištu, piše Computerworld.
Također, nisu svi mišljenja kao Rohan. Zeus Kerravala, analitičar ZK Researcha, smatra kako je pretraživanje još uvijek ključni dio internet aktivnosti, te je Google gotovo uvijek startna točka surfanja, pa ne bi trebalo prerano odustati od njega.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.