Nova ponuda

VELIKI UTJECAJ NA TURISTIČKU SEZONU: Uber taxi u Dubrovniku već od sljedeće godine?

Naći taksi u Zagrebu od danas će biti još jednostavnije. Dovoljno je samo skinuti aplikaciju na mobilni uređaj i “vozilo pronađe vas”, kako stoji na službenim internetskim stranicama Ubera, tvrtke vrijedne 40 milijardi dolara koja je u više od dvjesto svjetskih gradova u potpunosti promijenila način na koji se koristi taksi prijevoz.

VELIKI UTJECAJ NA TURISTIČKU SEZONU: Uber taxi u Dubrovniku   već od sljedeće godine?
U srpnju je tvrtka raspisala natječaj za generalnog menadžera te menadžera operacije i logistike, dok je još prošlog tjedna aktualan bio natječaj i za menadžera marketinga. Čini se da je Uber našao sve što im u Zagrebu treba kako bi počeli raditi po svom vrlo jednostavnom principu. Korisniku je dovoljno samo da svoj telefon opremi mobilnom aplikacijom Ubera te uključi GPS.

Kad poželi taksi, jednim klikom prijavljuje da mu je potrebno vozilo, a aplikacija mu šalje vozača na lokaciju na kojoj se on, prema GPS-u, nalazi. Naplata vožnje obavlja se direktno s korisnikove kreditne kartice, dio ide Uberu, a dio samom vozaču koji može biti – svatko s vozačkom dozvolom.

Neće paliti taksimetar

Ipak, u Zagrebu neće biti dovoljna samo registracija na internetskoj stranici, budući da Uber ovamo dolazi po modelu Uberx, što znači da će vozilima upravljati isključivo registrirani taksisti. Međutim, oni, kad pokupe svoju mušteriju, neće paliti taksimetar, već se cijena formulira na način da se naplaćuje prijeđeni kilometar, ali ako je vožnja sporija od 18 kilometara na sat, naplaćuje se vrijeme provedeno u taksiju. Također, cijene mogu varirati s obzirom na godišnje doba, pa nešto skuplja vožnja može biti, primjerice, u vrijeme Božića ili Nove godine. Kako piše portal Netokracija, već je 13.000 Zagrepčana skinulo Uberovu aplikaciju, a isprobati vožnju zainteresirani će moći danas točno od podneva.

Uber na Jadranu

Zanimljivo je kako je Amodo naglasio kako od iduće godine razmišljaju o uvođenju Ubera i u gradove na hrvatskoj obali, poput Dubrovnika, Splita i Rijeke. Čini se da će naše teorije o tome kako će upravo turističke destinacije biti ključne za Uberov rast u Hrvatskoj pokazati itekako točnima! Uber očito želi utjecati na sljedeću turističku sezonu!
  • Autor: večernji.hr
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 22.10.2015 10:44
  • Posljednja izmjena: 22.10.2015 10:41

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.