Turistički promet od početka godine

Vlahušić: Dok neki sanjaju duplo bolji grad, mi ostvarujemo konkretne rezultate

Tri četvrtine dubrovačkog gospodarstva direktno je vezano uz turizam, imamo 70 tisuća više dolazaka neko lani, a uskoro bi trebalio dostići i milijunti dolazak i tri milijunto noćenje. Brojke ukazuju na duplo više svega pa dok neki sanjaju duplo bolje, ova Gradska uprava, Turistička zajednica i svi mi to realno i ostvarujemo, kazao je gradonačelnik Andro Vlahušić prezentirajući ostvarenja turističkog prometa od početka godine na području grada koja su prema njegovom mišljenju izvanredna.

Vlahušić: Dok neki sanjaju duplo bolji grad, mi ostvarujemo konkretne  rezultate
- Ove godine nije bilo niti jednog negativnog napisa u medijima iz Dubrovnika. Naš najveći problem bila je gužva, ali i to ćemo riješiti. U javnom sektoru već planirao povećanje cijena pa tako je cijena za Zidine 2008. godine bila 50, sada je 100, a iduće godine će biti 150 kuna, ulaz u Knežev dvor 2008. je bio 28, ove godine 100, a iduće 120 kuna, cijena karte do Lokruma je bila 40 kuna, a povećat ćemo je na 120 kuna. Ovi podaci ukazuju kako porast dolazaka nije zbog snižene cijene - kazao je Vlahušić koji se posebno osvrnuo na privatni smještaj koji je prema njegovim riječima "eksplodirao" jer brojke pokazuju kako je ove godine preuzeo primat nad hotelskim smještajem po prvi put u dubrovačkoj povijesti.

NOVI OBLIK BRENDIRANJA DUBROVNIKA

- Ove godine će doći do brojke od 1,2 milijuna postelja što je tri i pol puta više od 2008. godine. To je posljedica nove i bolje ponude, a Dubrovnik je siguran grad koji omogućava zabavu 24 sata dnevno što je rezultata ogromnih napora ljudi koji se trude i brinu da on bude drugačiji i bolji od drugih - rekao je Vlahušić najavivši novo brendiranje sklopu promocije Dubrovnika.
- Povezat ćemo grad s najsnažnijim brendovima  od kojih se posebno ističe filmska industrija poput Game of Thrones, serijala Star Wars koji se snimao u Dubrovniku i Robin Hooda čije je snimanje najavljeno. Fokusirat ćemo se većinom na zapadno tržište te ćemo istaknuti odabir velikih produkcijskih kuća i zapitati ljude ima li ijedan razlog zašto oni nisu kupili kartu za Dubrovnik - prepričao je Vlahušić otkrivši detalje snimanja Robin Hooda.

KONTINUITET U OBLIKU CJELOGODIŠNJEG PROGRAMA

- Dubrovnik u ovom slučaju neće biti kulisa već glavni glumac koji glumi Nottingham, a na Revelinu će biti glavna kula u kojoj će biti smješten šerif. Naime, riječ je o trilogiji čiji budžet reklama iznosi više stotina milijuna dolara. Najavljena promocija filma je u veljači 2018. godine, a za Star Wars prosinac 2017. godine - kazao je gradonačelnik.

Pročelnik  Upravnog odjela za poduzetništvo, more i turizam Vlaho Margaretić kazao je kako su "odlične turističke brojke rezultat dugogodišnjih napora svih čimbenika koji su uključeni u turizam, od hotelijera, ugostitelja, Gradske uprave, Turističke zajednice pa i samih Dubrovčana."

- Posebno smo ponosni na nisku stopu nezaposlenosti koja iznosi manje od pet posto što je rekord u zadnjih 25 godina. Nema više klasičnog završetka turističke sezone već se Dubrovnik približava da živi 365 dana u godini. Mjesec rujan je dio visoke sezone, a nakon toga nastavljamo sa Zimskim festivalom koji počinje 18. studenog s više kućica, boljom ponudom i obogaćenim programom - kazao je pročelnik Margaretić dodavši kako "grad gradi kontinuitet u obliku cjelogodišnjeg programa."

Direktorica Turističke zajednice Grada Dubrovnika Romana Vlašić istaknula je kako su osam rekordnih mjeseci pokazatelji jako dobre turističke sezone. Prema njenim riječima ostvareno je 740 tisuća dolazaka ili deset posto više nego prošle godine, a ostvareno je 2,7 milijuna noćenja..

- Trenutno u gradu ima oko 16 tisuća turista i osjeća se ulazak u ugodniji i kvalitetniji dio turističke sezone. Zahvaljujući snimanjima velikih filmskih produkcija i promociji Mercedesa imali smo pozitivan efekt pa je i Nissan najavio predstavljanje novog modela Micre iduće godine - rekla je direktorica TZ-a istaknuvši dobru zračnu povezanost Dubrovnika koja se očituje dogovorenim u letovima za Frankfurt i Istanbul tri puta tjedno, Britishairways jednom tjedno, a dogovoreni su za božićne i novogodišnje praznike Barcelona i Rim.



tz A.Č.
tz A.Č.
Vlahušić Margaretić A.Č.
tz Aida Čakić
  • Autor: Aida Čakić
  • Foto: A.Č.
  • Objavljen: 02.09.2016 14:39
  • Posljednja izmjena: 02.09.2016 14:51
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.