- Dubrovačko oko nije represivni ili kazneni model već je zamišljeno da svima ukaže na prekršaje koje će netko zabilježiti te će tako postati vidljivi i javno dostupni. Najbolji primjer je kod pojedinih ugostitelja koji uporno postavljaju stol viška te plaćaju kazne za navedeno vođeni stavom 'ne možete vi nama naplatiti kazni koliko mi možemo zaraditi'. Danas, putem Dubrovačkog oka takvo kršenje pravila bit će vidljivo i preventivnom mjerom će se poručiti kako se pojedinci ne mogu ponašati neodgovorno - rekao je gradonačelnik Vlahušić naglasivši kako je model aplikacije integrativan u vidu interakcije između građana, gradske uprave, posjetitelja grada, medija i službi zaduženih za rješavanje.
- Par mangupa ne može narušavati sliku grada, a mi s ovom aplikacijom stojimo iza svih problema i smatramo se odgovornim, a možemo i reći kako pripadamo rijetkim gradovima u svijetu koji imaju javni servis na najvećoj razini interaktivnosti - kazao je Vlahušić te najavio u budućnosti podizanje većeg modela interaktivnosti i nekog vida nagrada građanima koji redovito ukazuju na nered.
Zamjenik gradonačelnika Željko Raguž pohvalio je jednostavnost korištenja aplikacije koja omogućava korištenje i onima na najnižoj razini informatičke pismenosti da prijave problem, naznačio je Raguž, u tri jednostavna koraka. Naime, nakon skidanja aplikacije koja je dostupna za iOS i Android uređaje, potrebno je kreirati račun, priložiti fotografiju te navesti adresu lokacije.
- Čaki i oporbeni gradski vijećnici poput srđevaca punim imenom i prezimenom redovito prijavljuju probleme i to nam je dokaz da smo uspjeli, a najveća satisfakcija je što nas zovu čelnici drugih gradova i čestitaju na hrabrosti za uvođenjem ovakvog sustava interakcije - rekao je Željko Raguž.
Gradonačelnik Vlahušić naveo je kako, putem Dubrovačkog oka, u prosjeku desetak građana dnevno prijavljuje probleme, a do sada je zaprimljeno 387 prijava bez dupliranja istih, 270 njih je obrađeno, 139 riješeno, a 30 prijava nisu u nadležnosti Grada Dubrovnika. Uvidom u statistike, naglasio je Vlahušić, može se zaključiti kako je dvije trećine zahtjeva riješeno, a nema problema koji nije upućen nadležnim na skoro rješavanje.
- Ako nastavimo ovim tempom imat ćemo pet tisuća prijava godišnje što je brojka koja služi svima na čast koji su u procesu prihvata i obrade, a posebno izvršenja i rješavanja problema. Na to sam izrazito ponosan. Crveni karton će ići onima koje primijetimo da opetovano krše zakon te će se to rješavati i sankcionirati putem mijenjanja odluka na Gradskom vijeću - pojasnio je Vlahušić najavivši kako je u planu trajna promocija aplikacije, identifikacija onoga što nije u nadležnosti Grada te razrađivanje problema s ostalim institucijama u cilju pronalaženja rješenja, ali i razvijanje pametnog sustava koji će probleme sakupljati i imati u cilju ugraditi ih u proračun.
Najavljena je i aplikacija na engleskom jeziku koja će omogućiti turistima prijave komunalnih problema.
Dubrovačko oko izradila je tvrtka Enum, a direktor tvrtke Dživo Jelić pojasnio je kako je cilj bio unaprijediti svakodnevni život Dubrovčana najavivši kako će Enum u budućnosti raditi na još drugih projekata koji će pomagati gradu na sličan način.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
A.Č.
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.