'Zahvaljujući primarnoj odluci gradonačelnika, taksi djelatnost osigurava posao za 200 dubrovačkih obitelji. Nisam htio dopustiti da imamo slobodno tržište kao u Zagrebu, ali javno i otvoreno kažem, ukoliko se taksisti nastave ponašati kao prošli vikend predložit ću Gradskom vijeću promjenu odluke i uvođenje istih cijena kao u Gradu Zagrebu te potpunu liberalizaciju tržišta' kazao je Vlahušić posebno istaknuvši kako tada ova nekolicina taksista koja pravi nered neće biti u povlaštenom položaju, zato što upravo zahvaljujući dobroj volji gradonačelnika i Gradskog vijeća 200 obitelji i vozača živi od ovog posla po cijenama većim nego što su u svjetskim metropolama kao što je Singapur i New York.
'Ali zato trebaju biti posebne cijene za stanovnike Grada Dubrovnika, za stanovnike Mokošice, za našu djecu koja izlaze navečer. Ukoliko žele biti partneri Gradu mogu, ukoliko se žele ponašati na način da im nisu dovoljna nova parkirna mjesta koje su dobili i ukoliko žele cijelu Zagrebačku ulicu i put od Minčete zakrčiti da bi došli prije, onda vraćamo model Zagreba i potpuno otvoreno tržište, Cameo i cijene kao u drugim gradovima. Grad i ja smo bili vrlo susretljivi, ali onaj tko želi kršiti pravila mora se suočiti s posljedicama svog ponašanja. Zbog čega da trpimo teror nekolicine neposlušnih?' zaključio je Vlahušić.
Osvrnuo se i na negodovanje nekolicine taksista zbog uvođenja tablet i POS uređaja. Bio je vrlo jasan po tom pitanju. Oni koji ne budu poštivali odluke neće ni voziti.
Glavni prometni redar od danas sam JA'Taksi djelatnici koji ne budu imali tablet i POS uređaj u svojim taksim službama što je dogovoreno te ne budu naplaćivali cijenu od 30 kuna uz predočenje osobne iskaznice ili pokaza neće moći obavljati tu djelatnost. Nepoštivanje odluke o vožnji za građane Grada Dubrovnika po cijeni od 30 kuna uključuje gubitak licence na tjedan dana, na dva tjedna i trajni gubitak licence' bio je oštar Vlahušić.
Osvrnuo se i na katastrofalno stanje u prometu te osobno preuzeo odgovornost za stanje prometa u Gradu, kazavši kako je od danas on glavni prometni redar.
'Neće biti moguće da ljudi prave prometni nered. Sada ćemo primjenjivati sve ono što je odlukama Gradskog vijeća doneseno' kazao je, dotaknuvši se i terora turističkih autobusa.
'Dubrovačke agencije se prave mangupi. Nisu platile prošle godine 6 milijuna kuna. Zbog čega bi građani Grada Dubrovnika i svi mi trpjeli zbog onih koji ne plaćaju i prave nered. Od današnjeg dana, od ove konferencije jedini krivac za prometni kaos je gradonačelnik, a prije nego što ja budem kriv mnogi će odletjeti' zaključio je Vlahušić priču oko taksista i autobusera.
Pročelnik Dinko Mirić najavio je kako će četiri prometna redara biti od 1.lipnja na cestama te da će imati ovlasti kao i policija vezano za uvođenje višeg reda u promet u kretanju o mirovanju. Najavio je i kako će se ograničiti brzina kretanja vozila, ali i tko i kada može regulirati promet.
Libertas stabilna tvrtkaŠto se tiče Libertasa, istaknuto je kako je godinu završio s pozitivnim rezultatima, a dobra vijest je i da uskoro ističe kredit EBRD-a iz 2009. godine za kupnju autobusa.
Pred vijećnicima u utorak će se naći i i prijedlog restrukturiranja Libertasa, Autobusi iz Libertasa tijekom lipnja idu u Komolac čime se otvaraju parkirne zone na području Radeljevića istaknuto je.
Groblje DubacRealizacija groblja Dubac kasni. Sredstva iz kredita HBOR-a bit će preraspodijeljena. Za groblje ide manji, a za Lazarete veći iznos. Vlahušić je kazao kako su potpisana četiri ugovora za otkup zemljišta, a ostaju još dvije obitelji i jedan odvjetnički ured.
Vjerujem da ćemo se dogovoriti, a ako ne ići će se u izvlaštenje' kazao je gradonačelnik.