Popisu tvrtki koje su ime svojih proizvoda vezali uz ime Hajduka, danas se kao 18. partner priključila samoborska tvrtka Samoborka, koja je na tržište plasirala boje i lakove "Hajdučka bila". Splićani će od svake litre boje inkasirati po jednu kunu, a prve kalkulacije govore o tržišnom potencijalu od oko milijun kuna godišnje.
Hajdukov marketing postao je prava "zlatna koka", koja je klubu u protekloj godini osigurala preko 30% godišnjeg proračuna, ili prevedeno u brojke, oko 20 milijuna kuna. Samo od "kobrandinga" odnosno, od proizvoda koji nose ime i logo Hajduka, Splićani su inkasirali preko 4 milijuna kuna.- Najizdašniji 'kobranding' partner bila je Osječka pivovara, koja nam je u 2014. donijela oko milijun kuna, a gotovo jednako smo inkasirali i od prodaje Macronovih proizvoda - otkrio nam je direktor Hajdukova marketinga Aljoša Bašić i dodao kako mu je osobno najdraži projekt "Pipi limunada", koji je klubu u prošloj godini donio gotovo pola milijuna kuna.
- 'Pipi limunada' ima jednu posebnu priču, to je posebno kreiran proizvod, koji u sebi nosi i dio povijesti, ali i uzajamnu pomoć dvaju simbola Dalmacije, Hajduka i Dalmacijavina. Hajdukov marketing je vrlo važan oslonac u projektu ozdravljenja kluba. - Smatram kako smo tek zagrebali površinu i realizirali 15-ak posto realnih potencijala. Moram naglasiti kako je sve što smo odradili napravljeno bez pravog poticaja s terena, puni potencijal vidjet će se tek kad Hajduk bude postizao prave rezultate - zaključio je Bašić.
Najizdašniji 'kobranding' proizvodi Hajduka u 2014.
Pivo Hajduk - cca 1 milijun kuna
Macron sportska odjeća - cca 1 milijun kuna
Klupski kalendari - cca 0,5 milijuna kuna
''Pipi hajdučka limunada'' - cca 0,4 milijuna kuna
Linija odjeće ''Naprid bili'' - cca 0,4 milijuna kuna
Mils jogurti, mlijeko, namazi - cca 0,2 milijuna kuna
Amazonas japanke - cca 0,1 milijun kuna
Nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Gospari.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Gospari.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Komentari su skriveni prilikom pregleda članka da se sadržaj ne indeksira na Internet tražilicama. Potrebno je izvršiti akciju ( klik na gumb PRIKAŽI KOMENTARE ) kako bi se komentari prikazali.
Komentiraj članak
Potrebna je prijava kako biste komentirali.