Marketing iz snova

Zaradili 4 milijuna kn od piva i jogurta, a sad prodaju i boju

Hajdukov marketing postao je prava "zlatna koka", koja je klubu u protekloj godini osigurala preko 30% godišnjeg proračuna, ili prevedeno u brojke, 20 milijuna kuna.

Zaradili 4 milijuna kn od  piva i jogurta, a sad prodaju i boju
Popisu tvrtki koje su ime svojih proizvoda vezali uz ime Hajduka, danas se kao 18. partner priključila samoborska tvrtka Samoborka, koja je na tržište plasirala boje i lakove "Hajdučka bila". Splićani će od svake litre boje inkasirati po jednu kunu, a prve kalkulacije govore o tržišnom potencijalu od oko milijun kuna godišnje.

Hajdukov marketing postao je prava "zlatna koka", koja je klubu u protekloj godini osigurala preko 30% godišnjeg proračuna, ili prevedeno u brojke, oko 20 milijuna kuna. Samo od "kobrandinga" odnosno, od proizvoda koji nose ime i logo Hajduka, Splićani su inkasirali preko 4 milijuna kuna.- Najizdašniji 'kobranding' partner bila je Osječka pivovara, koja nam je u 2014. donijela oko milijun kuna, a gotovo jednako smo inkasirali i od prodaje Macronovih proizvoda - otkrio nam je direktor Hajdukova marketinga Aljoša  Bašić i dodao kako mu je osobno najdraži projekt "Pipi limunada", koji je klubu u prošloj godini donio gotovo pola milijuna kuna.

- 'Pipi limunada' ima jednu posebnu priču, to je posebno kreiran proizvod, koji u sebi nosi i dio povijesti, ali i uzajamnu pomoć dvaju simbola Dalmacije, Hajduka i Dalmacijavina. Hajdukov marketing je vrlo važan oslonac u projektu ozdravljenja kluba. - Smatram kako smo tek zagrebali površinu i realizirali 15-ak posto realnih potencijala. Moram naglasiti kako je sve što smo odradili napravljeno bez pravog poticaja s terena, puni potencijal vidjet će se tek kad Hajduk bude postizao prave rezultate - zaključio je Bašić.

Najizdašniji 'kobranding' proizvodi Hajduka u 2014. 

Pivo Hajduk - cca 1 milijun kuna
Macron sportska odjeća - cca 1 milijun kuna
Klupski kalendari - cca 0,5 milijuna kuna
''Pipi hajdučka limunada'' - cca 0,4 milijuna kuna
Linija odjeće ''Naprid bili'' - cca 0,4 milijuna kuna
Mils jogurti, mlijeko, namazi - cca 0,2 milijuna kuna
Amazonas japanke - cca 0,1 milijun kuna
  • Autor: 25sata.hr/nogomet
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 11.03.2015 14:51
  • Posljednja izmjena: 11.03.2015 14:52
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.