Naravno, Mesiću su odmah svi povjerovali, zbog čega je danas najnepopularniji umirovljeni političar u Hrvatskoj, odmah poslije Ive Sanadera, bivše ikone hrvatske ljevice i Josipovićeve medijske 'desnice'.
I dok predsjednik Josipović vodi bespoštednu borbu protiv rasizma i domoljublja u hrvatskom nogometu, potpomognut svojim medijima plaćenim našim novcem, unatoč svim anketama koje sugeriraju suprotno HDZ, predvođen 'neuspješnim' Tomislavom Karamarkom, i dalje pobjeđuje na izborima. Partiji i zelenom kupusu u Sisku nisu pomogli čak ni berači kestena s Pantovčaka, iako su se svojski trudili. Zar je doista moguće da su se hrvatski anketari u tolikoj mjeri prevarili kada su prognozirali da je partija nepobjediva samo zato što je podržavaju odmetnici iz partije?
Kako Ivo Josipović ipak nije Stjepan Mesić, tako je za razliku od Mesića svjestan uloge 'desnice' u drugom pohodu na Pantovčak, očito je i 'lignji' jasno da bez 'desnog' biračkog tijela njegova popularnost u anketama ne prelazi vjerodostojnih devedeset posto, koliko mu trenutno 'daju' Mislav Bago i uravnoteženi Stipe Alfier. Stratezi Josipovićeve predsjedničke kampanje ne rade greške kakve rade stratezi kampanje predsjedničke kandidatkinje HDZ-a, Kolinde Grabar Kitarović, koju, za razliku od Josipovića, na svim susretima s građanima ti isti građani dočekuju pljeskom, o čemu se baš i ne piše previše, Hrvatsku televiziju i njene ( naše ) kamere da ne spominjemo, one su uglavnom rezervirane za Ivu Josipovića.
Tako su stratezi s Pantovčaka, radi pobjede u prvom krugu, angažirali Dragu Carlosa Zvonimira Jovu Pilsela, s 'ustaške ljevice', dok predsjednikovu medijsku 'desnicu' zastupaju bivši, protjerani, novinari Slobodne Dalmacije, zaduženi da uvjeravaju javnost kako u Hrvatskoj ništa nije preciznije od Demoskopa. Činjenica da je HDZ u Sisačko-moslavačkoj županiji osvojio petnaest posto više glasova, a partije isto toliko manje, nego na prošlim lokalnim izborima prije nekoliko mjeseci, Josipovićeva 'medijska desnica' pripisuje statističkoj pogrešci kakve su mogu dogoditi čak i onim najuvjerljivijim anketarima, a boljih anketara od onih u Hrvatskoj nema.
Razlozi zašto predstavnik radikalne ljevice, Ivo Josipović, ima potporu 'medijske desnice', odnosno, novinara koji su donedavno jednakim žarom podržavali Sanaderovu 'desnicu', za koju i danas tvrde da je radila sve po zakonu, kao i uvijek pragmatične su naravi. Naime, Josipović, samom činjenicom da s predsjedničke pozicije izlazi na izbore, je favorit, analogno tome može biti od koristi 'medijskoj desnici', pa čak i kad se takva desnica bavim pečenjem torti i kolača, dakako, jedan dio Josipovićeve 'medijske desnice' nije uspio svoje usluge prodati 'drugoj strani', tako da taština i osvetoljubivost imaju veliku ulogu u približavanju viziji koju ima Josipović u narednoj 'demokratizaciji' Hrvatske, počevši od Srba, preko Beograda, do klimaksa u Banja Luci, sa ili bez Milorada Dodika.
Kad im već nije puno preostalo, kad su ih protjerali s Večernjaka i Slobodne Dalmacije, još prije okupacije te tiskovine, Josipovićevoj 'medijskoj desnici' preostale su ankete, barem neka utjeha u vremenima kada se ankete nikako ne mogu poklopiti s rezultatima izbora. No, zar je to demgogiji ikada bilo važno?