Kupovina

Zašto u Hrvatskoj cvjeta online trgovina?

U Hrvatskoj ipak nešto cvjeta, a to je online trgovina. Cijene slanja sve su niže, kao i nepovjerenje građana prema ovom načinu kupovine.

Zašto u Hrvatskoj cvjeta online trgovina?
Broj poslanih paketa u inozemstvo porastao je za 96 posto u odnosu na prošlu godinu, a broj prispjelih za 70 posto.

Pozitivan trend rezultat je toga što građani imaju sve više povjerenja u naručivanje putem interneta, objavio je poslovni.hr.

Prošle godine je 27 posto ukupnog stanovništva u dobi od 16 do 74 godine naručivalo robe ili usluge putem interneta. Na razini ostalih zemalja Europske unije 50 posto stanovništva kupuje online. Uzroci povećanja mogu se povezati upravo sa ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju odnosno dostupnosti jedinstvenog tržišta.

No nije samo značajan rast paketa iz EU, već i onih iz daleke nam Kine, u kojoj je internet trgovina itekako izražena. Uglavnom sam se radi o punjačima i maskama za mobitele te jeftinom nakitu, dok Kinezi iz Hrvatske najčešće naručuju mlijeko u prahu.

Kako bi se korisnicima omogućili još bolji uvjeti, Hrvatska pošta priprema se aktivno u ulazak u ECIP program koji će rezultirati bržim rokovima uručenja, uz praćenje pošiljaka, ali i niže cijene.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: ilustracija
  • Objavljen: 02.05.2015 10:43

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.