Zbog nefunkcioniranja zračne luke Mostar, Split i Dubrovnik profitirali 50 milijuna eura

Zbog nefunkcioniranja zračne luke Mostar, Split i Dubrovnik profitirali 50 milijuna eura
MOSTAR, 10. siječnja 2011. - Zbog nefunkcionalnosti Zračne luke Mostar, Hrvatska je u proteklih desetak godina profitirala više od 100 milijuna konvertibilnih maraka, oko 50 milijuna eura. Točno toliko sredstava, naime, ostalo bi u kasi zračne luke Mostar da joj je bio omogućen normalan rad.

Tvrdi to u izjavi za Dnevni avaz Mladen Tabak, zamjenik predsjednika Sindikata Zračne luke Mostar, koji odgovornim za katastrofalno stanje u ovom državnom poduzeću smatra njegov menadžment i Grad Mostar, 88-postotnog vlasnika.

"Naš prosječni promet iznosi 5.000 putnika na godišnjem nivou. Ove godine imali smo određeni skok, na skoro 15.000 putnika. No, to je i dalje vrlo malo uzme li se u obzir da sarajevski aerodrom ima promet od približno 500.000, a zračne luke u Splitu i Dubrovniku čak i do milijun putnika godišnje. Usporedbe radi, Mostar je prije rata imao godišnji promet od 100.000 putnika", ističe Tabak.

To su nevjerojatne činjenice, smatra Tabak, s obzirom na to da je Mostar udaljen svega tridesetak kilometara od Međugorja, mjesta u koje godišnje dođe skoro milijun posjetitelja. A svi hodočasnici koji dolaze u ovo marijansko svetište slijeću upravo u Split ili u Dubrovnik. Zašto?

- Zračna luka je nefunkcionalna zbog izuzetno visoke cijene goriva od čak 1.960 dolara po toni. Usporedbe radi, u Sarajevu, Splitu i Dubrovniku ta cijena iznosi 700 dolara po toni. Mi imamo privatnog dobavljača goriva, a to je firma "Circle International" iz Međugorja, koja kupuje gorivo od "Energopetrola" i preprodaje ga. No, danas u BiH postoje tri kompanije koje direktno prodaju gorivo, a to su firma "Hifa Group", kompanija "Antunović" i "Energopetrol"", kaže Tabak.(PortalOko.hr/Bljesak.info)
mostarski-aerodrom_velika.jpg Gospari.hr
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: Gospari.hr
  • Objavljen: 10.01.2011 11:28
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.