Komentar

ZORAN TOMIĆ: Milanović skida komunikacijsku masku i vraća se na bahatost i neiskrenost!

Ovog tjedna imali smo prilike vidjeti dva intervjua u središnjem Dnevniku HTV-a, prvi s predsjednikom Vlade i prvim čovjekom SDP-a Zoranom Milanovićem, drugi s predsjednikom HDZ-a Tomislavom Karamarkom. Intervjui su pokazali da ova dva politička oponenta kampanju vode na sasvim drugačiji način, a izbor njihovih strategija za direktno.hr prokomentirao je profesor političke komunikacije i političkog marketinga Zoran Tomić.

ZORAN TOMIĆ: Milanović skida komunikacijsku masku i vraća se na bahatost i neiskrenost!
Podsjetimo, Milanović je u utorak najprije grubo napao Karamarka, optuživši ga za neznanje engleskog jezika i da je agent banaka. Karamarko je na istom mjestu u četvrtak odgovorio da je premijer "pomahnitali Djed Mraz koji tuđom karticom kupuje poklone".

"Definitivno da je Milanovićeva strategija personalizirati kampanju. Tu su po meni dva razloga. Jedan je što on unutar svog programa za naredne izbore nema značajne i konkurentne rezultate za buduću kampanju. Drugi je razlog to što misli da je verbalno nadmoćniji u komunikaciji, verbalno je dominantniji na razini dojma, ali bi stručnjak političke komunikacije rekao da nije verbalno dominantniji kada je u pitanju sadržaj. S druge strane, gospodin Karamarko tematski je usmjerio svoje javne nastupe i sadržaj. Unutar takvog verbalnog i komunikacijskog duela Milanović skida komunikacijsku masku i vraća se na staro gdje dominiraju bahatost i neiskrenost", rekao  je prof. Tomić.

U Milanovićevim nastupima, kako tvrdi, prevladava samozadovoljstvo, u kojem se on pokušava svidjeti sam sebi.

"Moje je mišljenje da gospodin Karamarko treba što više izbjegavati takve verbalne duele, a to znači voditi kampanju i širiti poruke biračima. Ovo je sukob dvije strategije, izrazito personalne i tematske, tj. strategije odozgo prema dolje gdje će on kampanju voditi preko medija, a Karamarko preko baze, čija je strategija odozdo prema gore", nastavlja Tomić.

Ne tako davno svjedočili smo identičnoj situaciji.

"Najbolji primjer ove dvije strategije je kampanja Grabar-Kitarović - Josipović gdje je Josipović upao u zamku preko medija, a Grabar-Kitarović ga je dobila na terenu i u kontaktu s biračima", zaključio je Zoran Tomić razgovor za direktno.hr.
  • Autor: Gospari.hr
  • Foto: facebook
  • Objavljen: 11.09.2015 17:16
Šalji dalje:

Nema komentara

Komentiraj članak

Potrebna je prijava kako biste komentirali.