„Povezivanje Konavala, Župe dubrovačke, Primorja, otoka i Pelješca logično je i potrebno povezati mostom, sva ostala rješenja, nažalost, samo su zamagljivanje rješenja, iz „politikanskih“ razloga govori se drugačije“, kazao je Župan Dobroslavić podsjećajući na kontradiktorne izjave vladajućih političara o važnosti Pelješkog mosta. „Dok govore o tome koliki mora biti rast BDP-a da bi se izgradio Pelješki most, što je teško postići, mi ostajemo odsječeni“ govori Dobroslavić koji smatra da most treba graditi odmah ili što je moguće prije kako bi se eliminirali ustupci Bosni i Hercegovini koji će ustupiti gradnjom koridora kroz Neum.

„Naši građani nisu ravnopravni sa ostatkom građana iz Hrvatske, a još će manje biti ravnopravni od 13. srpnja kada nastupi schengenski režim, umjesto toga, moramo se spojiti, to je Hrvatska dužna Dubrovniku, to smo zaslužili na mnogo načina, između ostalog, obranom Hrvatske u Domovinskom ratu“, kaže Dobroslavić koji smatra da su dubrovačke zasluge goleme kada je u pitanju ravnopravnost građana ove Županije sa ostatkom Hrvatske. „Da nije tako, svaka bi zemlja spojila jug sa ostatkom države, ne vidim razlog zašto je potrebno voditi oko toga tolike rasprave“.
„Nažalost, Vlada smatra da je Pelješki most samo HDZ-ov projekt, što je besmislica, Pelješki most je Hrvatski projekt, zaboravljaju da je pokojni gospodin Šprlje, bivši Župan podržavao ideju Pelješkog mosta“, govori Dobroslavić i dodaje da je besmisleno pripisivati Pelješki most bilo kojoj političkoj opciji kada je jug nepovezan, a most strateški projekt.

„SDP ima pravo prigovarati vlasti u proteklom mandatu, ali građani su ih odabrali na izborima i dali im povjerenje, projekt su trebali nastaviti, to se zahtijevalo i od prošle Vlade zbog problema nepovezivanja donesena je i Deklaracija o prometnom povezivanju DNŽ i uputili je HDZ-ovoj Vladi u prvoj godini mandata“.
Dobroslavić tvrdi kako ideja o pontonskom mostu nije do kraja jasna. „Teško mi je to komentirati, ali mislim da to može biti varka koja će otegnuti pravo rješenje. Ne vjerujem da je dobro zbog toga što pretpostavlja studiju utjecaja na okoliš i dogovor s BIH oko izlaska na more, treba se vratiti ideji koja stoji u prostornom planu i prometnoj strategiji države koju podržava 80 posto građana“ zaključuje Dobroslavić.